סדנת שוקולד למסיבת רווקות

כל כלה רוצה מסיבת רווקות מעניינת ומקורית.. ומה יותר מקורי ממסיבה בשילוב סדנת שוקולד הידוע כמאכל בעל סגולות ריפוי רבות, חושני ומתוק?

סדנת השוקולד המותאמת למסיבת רווקות, נערכת בתיאום מלא עם מארגנת האירוע. אנו ב-'שוקולוקו' מקפידים לעבוד עם שוקולד איכותי ביותר כדי שתוכלו לטעום, ליצור ולגעת בחומר מבלי לפגוע באיכות השוקולד.

תחילה, נפתח את המסיבה במשקה שוקולדה מהמם וחושני לזריקת אנרגיות,

לאחר מכן, יתקיים משחק פיסול אירוטי בשוקולד (כאשר למעוניינות יש תחליף אחר לאופציה זו),

בהמשך, ניצור שוקולד על פי עיצוב וטעם אישי של כל משתתפת, ומתכונים יחולקו כדי שכל אחת תוכל להמשיך את החוויה גם בבית.

כל משתתפת מקבלת הפתעה מדליקה והכלה המיועדת זוכה במתנות מיוחדות ומגניבות.

אם החברה שלך היא כלה, ואתן חוגגות לה מסיבת רווקות כנהוג, בוודאי תרצו שהחוויה תהיה שונה ומיוחדת. לנו יש את הפתרון המושלם בשבילכן: סדנת שוקולד למסיבת רווקות. השוקולד ידוע כממכר, ויש בו סוג של הרגשה חושנית המתאימה לרגשות של הכלה המיועדת. שילוב של סדנת שוקולד במסיבה תהפוך את החוויה למיוחדת במינה, ללא כל ספק. כעת, כל שנותר לעשות הוא לפנות אל  ChocoLoco. מפעל זה מייצר שוקולד מפולי קקאו מובחרים, ומקפיד על לא פחות משוקולד מושלם.

מה כוללת סדנת שוקולד למסיבת רווקות?

מסיבת רווקות היא הכניסה הראשונה של הכלה הטרייה לעולם הנשואות והבוגרות. לכן, אנו חייבים  שחוויה זו תשאיר לה טעם מתוק, שילווה אותה גם לחייה החדשים, לכן סדנת שוקולד למסיבת רווקות היא החוויה הטובה ביותר.

סדנת שוקולד זו נערכת בתיאום מלא מול מארגנת המסיבה. הסדנא כוללת שימוש בשוקולד איכותי בלבד, משום שאנו ב- ChocoLoco מקפידים לעבוד אך ורק עמו – דבר המאפשר לגעת ליצור ולשחק עם השוקולד ללא הריסה של השוקולד במגע יד אדם, כפי שקורה בשוקולדים שאינם איכותיים מספיק.

סדנת השוקולד למסיבת רווקות כוללת:

  • המסיבה נפתחת בחלוקת משקה שוקולד מרענן וממכר.
  • לאחר מכן יתקיים משחק בשוקולד, וכן ניתן להחליף לנשים שאינן מעוניינות לשחק בשוקולד.
  • לאחר סיום המשחק כל משתתפת יוצרת יצירה אישית ומיוחדת משוקולד.

כפי שכבר אמרנו, סדנת שוקולד במסגרת מסיבת רווקות הינה מיוחדת. וזאת, משום שכל אחת מתנסה בחוויית עיצוב שוקולד אישית וטעימה.

סדנת שוקולד למסיבת רווקות – למה דווקא לחגוג אצלנו?

במפעל ChocoLoco מתקיימות מאז שנת 2005 מגוון סדנאות שוקולד לכל האירועים, ולמגוון גילאים. בהתאם, יש לנו ניסיון רב בהתאמת סדנת שוקולד עבור מסיבת רווקות בצורה הטעימה והנעימה ביותר.  בנוסף, את כל הסדנאות שלנו, ללא יוצא מן הכלל, מעבירים מדרכים או מדריכות מקצועיים בלבד. מעבר לכך, כל משתתף מקבל כובע וסינר אישי למניעת לכלוכים וכתמים – תוך שימוש בחומרים איכותיים ומשובחים בלבד וללא הגבלה.

סדנאות שוקולד למסיבת רווקות

מסיבת רווקות היא חגיגה של ממש! זוהי חגיגה של אישה לקראת נישואיה ביחד עם הנשים היקרות לליבה והיות שכך, נהוג לחגוג את מסיבת הרווקות בחגיגה חווייתית ובלתי נשכחת. בהמשך נסביר למה סדנת שוקולד למסיבת רווקות היא דרך מצוינת לחגוג את נישואיה הקרובים של אישה אהובה ויקרה, ואיך מתנהלת סדנת השוקולד הייעודית לחגיגה זו של שוקולוקו.

מה קורה במהלך סדנאות שוקולד למסיבת רווקות?

סדנת שוקולד למסיבת רווקות של שוקולוקו מתחילה עם משקה שוקולדה מתוק וטעים כדי לפתוח את האירוע. לאחר מכן נערך משחק פיסול אירוטי בשוקולד ולאחריו כל משתתפת יוצרת לעצמה שוקולד בעיצוב לפי טעמה האישי ולבסוף – כל משתתפת בסדנה מקבלת מתנה מפתיעה, כשהכלה המיועדת מתפנקת במיוחד. השוקולדים שתטעמו ותעצבו מיוצרים על ידי שוקולוקו מפולי קקאו מובחרים, ואין ספק שהטעם האיכותי שלהם ילווה אתכן עוד הרבה מאוד זמן. את הסדנה ניתן לקיים אצלנו או אצלכן. רק תגידו לנו היכן אתן בוחרות לקיים את הסדנה ואנחנו כבר נדאג להגיע לשם עם שוקולד טעים!

מה הופך סדנת שוקולד למסיבת רווקות לרעיון מוצלח כל כך?

ידוע לכולם, שיש הרבה אפשרויות לפעילויות כדי לחגוג מסיבת רווקות. אז למה לבחור דווקא בסדנת שוקולד? ובכן, יש לבחירה כזו הרבה סיבות ולפניכם הסיבות העיקריות, שבגללן כדאי לכן לבחור באפשרות הזו:

  • מקוריות – כאמור, יש הרבה דרכים לחגוג מסיבת רווקות. הבעיה היא, שרוב האפשרויות הן כבר ממש לא מקוריות ואם אתן חבורה גדולה יחסית, יש סיכוי סביר ביותר שהנשים המשתתפות במסיבת הרווקות כבר השתתפו בפעילויות האפשריות השונות וכך סדנת השוקולד זוכה להיות רעיון מקורי.
  • גיבוש – יש משהו מאוד מגבש בכל התעסקות במטבח וכשמדובר על סדנת שוקולד בצפון, הגיבוש הוא משמעותי עוד יותר – וכך הכלה לעתיד תרגיש עטופה בתוך קבוצת הנשים אהובות ומגובשות.
  • חוויה משותפת – לצד הגיבוש המתהווה במהלך הסדנה עצמה, יש גם את החוויה המשותפת של כל המשתתפות, ממנה הן יכולות לחלוק זיכרונות וחוויות אישיות. אבל לא פחות כיף מזה, זו האפשרות לחזור הביתה, אל בעלה לעתיד ולטעום ביחד אתו מהשוקולד שהכינה!

סדנאות שוקולד עד הבית

מגוון סדנאות שוקולד אצלכם בבית ובמשרד. סדנאות לימי גיבוש, משפחות, ימי הולדת ומסיבת רווקות

שנים של ניסיון

את שוקולוקו הקמנו ב – 2005 מתוך אהבה לעולם השוקולד. מאז ועד היום העברנו אלפי אנשים חוויה רב חושית ומתוקה .

מה שלקוחות אומרים

מזל דהן
הננו ממליצים בחום על רועי סלע בנושא סדנאות שוקולד במהלך בשנת 2007 במסגרת פרויקט יזמים צעירים. ברצוננו לשבח את רועי בשל מקצועיותו, יחסו החם למשתתפי הסדנאות נערים ונערות, ואת רמת האמינות והנתינה שלו לבית הספר ולתלמידיו. פרויקט השוקולד שהדריך רועי סלע
חנה קרמר והמשפחה
תודה רבה על סדנת השוקולד. נהנינו מאד מאד, זה היה חווייתי ומשעשע בדיוק כמו שחשבתי שיהיה. מצרפת כמה תמונות. תמשיך כך ואני בטוחה שתצליח מאד!!
מחול
לרועי איש השוקלד: תודה רבה על ערב כה נפלא!! היה טעים ומתוק נורא אהבנו נורא את ההפעלות גם אם לעיתים עשיתי בעיות השתדלתי לפסל את מה שביקשת גם אם זה יצא קצת כמו בטטה היה נחמד וגם נעים תמשיך להיות רועי המקסים...
ליאורה רותם
רועי סלע העביר לצוות האולפנים של הקריות סדנת שוקולד מוצלחת ביותר. על השולחן המרכזי הייתה מזרקת שוקולד מפתה ומעוררת תיאבון. הסדנא נפתחה עם מצגת על תולדות השוקולד, סגולותיו ותרומתו למין האנושי. המצגת, שהייתה צבעונית ואסתטית, הועברה בקלילות ובמקצועיות.
ליזי קדום
היי, היה מעולה!! המון תודה על הכל. אתם זוג מדהים והסדנת שוקולד היתה איכותית ומהנה:) היחס שקיבלנו משניכם מההרשמה ועד ביומה של הסדנה היה חם, מפרגן ומכל הלב. דאגתם לכל הפרטים הקטנים והענקתם חוויה מיוחדת שיצרה הנאה לכל המשתתפים, מהקטנטונת בת השנתיים.
הקודם
הבא

בין לקוחותינו

מעוניינים ביום כיף?

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם

מאמרים נוספים

סדנת פרלינים

סדנת שוקולד בצפון

סדנת שוקולד בצפון סדנת שוקולד בצפון מתאימה לכל אחד. לשוקולוקו מגוון סדנאות שוקולד לכל הגילאים ובכל הרמות. כשתשוקה ואהבה לשוקולד נפגשים במקום אחד. סדנת שוקולד בצפון בכל פעם שאנו מקיימים

להמשך קריאה
סדנת פרלינים

סדנת פרלינים לשוקוהוליסטים מכורים

סדנת פרלינים איכותית לשוקוהוליסטים מכורים סדנת פרלינים עד הבית הסדנה מותאמת לכל חובבי השוקולד, למתעניינים ולחובבנים בתחום אשר מעוניינים ללמוד ולחקור קצת יותר אחר השוקולד ולהנות מחוויה לכל החושים.  בסדנה,

להמשך קריאה