מארז מתוק במשלוח

מארז מתוק במשלוח עד הבית. מארזים מתוקים במתנה לאנשים שאתם אוהבים. שוקולדים, גלידות, ודברים מתוקים שאף אחד לא יוכל לסרב להם. בשוקולוקו חשבו כבר על הכול, וכל זה בשבילכם באהבה.

מארזים מתוקים למשלוח

יש לנו מבחר מארזים מתוקים למשלוח עבורכם. החל בבונבוניירות וטבלאות שוקולד ועד גלידות שוקולד מצופות בטעמים המתוקים והממכרים שבחיים. מארזים מתוקים (פרווה וחלביים), מארזים מתוקים לטבעוניים ומארזים מפירות טבעיים.

מארז גלידות סופר מיקס
מארז גלידות סופר מיקס
160.00

כל הטעמים הממכרים במארזים המתוקים

תות, פיסטוק, מנגו פסיפלורה, קפה, חמאת בוטנים, נוגט, אוכמניות כחולות, נוגט, קוקוס, בננה, שוקו זהב, קרם קסיס (פירות יער), מלון, אננס.

מארזים מתוקים עם ברכה מתוקה ואישית
מהוואטסאפ לפה שלכם? הפתיעו את חבריכם עם מתנה מרגשת, מקורית ואכילה! בין ששלחתם כבר את הברכה האישית לחבריכם ובין שהיא עדיין בשלבי הכנה, אנו מציעים לכם לשמור את כל הטוב הזה לקינוח כי הדובדבן שבקצפת של שוקולוקו הוא לא פחות מאשר ברכה משוקולד עם כיתוב אישי בגודל דף A4! מתנה מיוחדת ואישית עד 12 מילים שיכנסו עמוק ללב ואל תוך הבטן 🙂
מארז מתוק משלוח
מארז טבלאות שוקולד
קייטרינג מתוק
פנקו את עצמכם במארזים מתוקים

כל המתוקים והשוקולדים המשובחים ביותר תחת קורת גג אחת! אם אתם מחפשים להפתיע את הקרובים שלכם או פשוט להתענג מכל ביס וביס של שוקולד מתוק, טעים וממכר, תוכלו לפנק את עצמכם ואתם חבריכם במארזים מתוקים שיזכירו לכם את הילדות והטעמים שעליהם גדלתם. אנו גאים לספק ללקוחותינו פינוקים מתוקים ומשובחים שירגישו לכם כמו חגיגה של טעמים שלא תרצו שתיגמר לעולם 🙂

מארזי שוקולד מתוקים

אצלנו בשוקולוקו מכינים מארזי שוקולד מתוקים כמתנה מתוקה, אישית ומעוצבת לכל אדם, בכל מקום ולכל אירוע! בין שאתם מחפשים מארזי שוקולד מתוקים לימי הולדת, ובין שאתם מעוניינים לרכוש מארזי שוקולד לחגים או לאירועים מיוחדים, מארזי השוקולד שלנו נבחרו בקפידה ועשירים בטעמים שכולנו אוהבים.

שוקולוקו באולפן YNET ביום השוקולד הבינלאומי

יום השוקולד הבינלאומי
Play Video about יום השוקולד הבינלאומי

צפו בסרטון המלצה על המארזים המתוקים שלנו

משלוחי גלידות
Play Video about משלוחי גלידות

מארז מתוק משלוח עד הבית

אם אתם רוצים לקנות מארז מתוק של משלוחי גלידה עד הבית או למקום העבודה, הגעתם למקום הנכון. אנו מייצרים מבחר פינוקים מתוקים הכוללים מארזי שוקולד מתוקים, גלידות בטעמים ממכרים, טבלאות שוקולד בעבודת יד, יינות משובחים ועוד. אנו מציעים משלוח מהיר של מארזים מתוקים עד הבית ומתחייבים לשוקולד האיכותי ביותר.

  • משלוחים אחרי השעה 13:00 ישלחו ביום העסקים הבא.
  • משלוחים גם בימי שישי.

משלוחים מתוקים הוא שירות חדש המאפשר להנגיש את פרי עבודתו של השוקולטייר עד לפתח ביתם של כלל אוהבי השוקולד. מטרתנו היא לספק ללקוחות דרך נוחה יותר להזמין את השוקולדים שלהם ובידיעה כי הם יקבלו את השוקולד המשובח ביותר. שוקולוקו ניסתה ליצור דרך קלה יותר ללקוחות להזמין משלוחים מתוקים. במקרה זה, החברה לא רק מספקת נוחות, אלא גם מעניקה ללקוח חוויה אישית יותר של משלוח שוקולדים לאהוביהם בכל אירוע ולגרום להם להרגיש מיוחדים יותר מתמיד.

ייצור מארזים מתוקים באיכות גבוהה
שוקולוקו מתמחים בייצור מארזים מתוקים באיכות גבוהה. התשוקה שלנו לשוקולד ולאומנות ובשימוש במרכיבים האיכותיים ביותר הובילה אותנו להנגיש לכל אחד ואחד את כל הטוב הזה. מתנות מתוקות במשלוח עד הבית שיפתיעו אתכם עם טעמים חדשים וממכרים במיוחד בכל פעם מחדש.גם לכם מגיע פינוק קטן מדי פעם, לא? מפעל השוקולד שלנו מייצר מארז מתוק ומיוחד שיפתיע אפילו את וילי וונקה בכבודו ובעצמו! המארזים המתוקים שלנו מתאימים הן לילדים והן למבוגרים כך שכל אחד יוכל להתענג מכל ביס וביס.
הטעמים הממכרים שבחיים

אניני השוקולד שביניכם וודאי שיוכלו להתחבר לטעמים הממכרים במארזים המתוקים שלנו. בדקנו ומצאנו כי גם חובבי השוקולד המסורתיים יותר ישמחו לקבל מארז מתוק משלוח עד הבית, בין שמדובר במארז שוקולד חלבי, פרווה, ובין שמדובר במארז שוקולד פירות או טבעוני. לא משנה מה אתם אוהבים יותר, אנו בטוחים שתוכלו למצוא את המארז המתוק והמועדף עליכם, בחנות השוקולד שלנו.

מארזים מתוקים

לפעמים הדרך הטובה ביותר לומר "אני אוהב אותך" היא באמצעות מארזים מתוקים ומיוחדים. מארזים מתוקים מגיעים במגוון עיצובים ובמבחר טעמים שהופכים את המתנה לפינוק מתוק במיוחד. אין ספק כי מדובר בדרך מקורית ויצירתית במיוחד להעניק מתנה מכל הלב, בייחוד כשמדובר באריזות שוקולד וממתקים, כרטיסי ברכה וקישוטים אכילים. יש אומרים שמדובר באחת הדרכים הקלות להראות לחברים שלכם כמה אכפת לכם מהם. בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מעדיפים לשלוח מארזים מתוקים וחבילות שוקולד מתוקות על פני מתן זרי פרחים וברכות סטנדרטיות. אנחנו רואים זאת בעיקר בקרב בני זוג ואנשים שמחפשים מתנות מקוריות ליום הולדת אך גם באירועים עסקיים, כנסים וערבי חברה.

כולנו יודעים שאריזת שוקולד היא מתנה נהדרת להעניק למישהו שאוהבים או דואגים לו. זו גם דרך נהדרת להביע את אהבתנו כשאין לנו מה להגיד. רובנו יכולים להסכים ששוקולד נחשב לאחד מסוגי המאכלים המתוקים שפשוט אי אפשר לעמוד בפניו. בדרך כלל, מארזי שוקולד ניתנים במתנה לאנשים הקרובים אליכם או כמחווה אישית עבורכם. החדשות הטובות הן שעכשיו אנחנו לא צריכים לצאת החוצה, לבזבז זמן על חניה או לעמוד בתור בקופה, פשוט מפני שאת השוקולדים האלה נוכל להעניק או לקבל במתנה ובקלות יתרה!

שוקולדים נחשבים כסמל לאהבה וחיבה בעיני אנשים רבים ברחבי העולם. הידעתם? ביפן יש יום מיוחד שנקרא "היום הלבן" שבו האדם שקיבל שוקולדים ביום האהבה מעניק בחזרה את כל הטוב הזה לאנשיו הקרובים. היום הלבן חל בתאריך 14/3 בכל שנה.

תהליך הזמנת השוקולד באינטרנט כל כך קל. כל שעליכם לעשות הוא לשלוח את מארז השוקולד המתוק למיקום הרצוי, ותקבלו אותו עוד באותו היום (הזמנות מארזים מתוקים אחרי השעה 13:00 ישלחו ביום למחרת). ישנם סוגים רבים של שוקולד לבחירה – חלב, כהה, לבן, עם אגוזים, ללא אגוזים, אין ספק כי מדובר במתנה המושלמת של הרגע האחרון ולכל שיש שחושב שיש לו כבר הכל! אנחנו בשוקולוקו מתחייבים לשביעות רצון הלקוחות. צוות המומחים שלנו ידאג לכם להכל, החל בתהליך ההזמנה ועד שביעות רצונכם מהמוצרים שקיבלתם.

מארזים מתוקים ליום הולדת

מארזים מתוקים ליום הולדת הן דרך מצוינת להוסיף מגע קסם אישי לעוגת יום ההולדת שלך, באמצעותם תוכלו לקשט את העוגה או להגיש במקום לאורחים והמוזמנים. אנו רוצים לספק ללקוחותינו יותר מסתם כרטיס מתנה או פרחים. זו הסיבה שאנו מציעים חבילות מתוקות שישאירו את מקבל המתנה מאושר יותר. שוקולד הוא תמיד הבחירה הפופולרית ביותר הנחשבת לפינוק מתוק שכולם אוהבים. חשבו איזה סוג שוקולד אתם הייתם רוצים לקבל במתנה ליום הולדת ובחרו בהתאם (שוקולד חלב, שוקולד לבן, שוקולד כהה). עם זאת, לא מדובר רק במתנות ליום הולדת וחג האהבה, ניתן גם להזמין מארזים מתוקים במשלוח מתוק ליום האם, אירוע משפחתי או כמתנה מושלמת לכל אירוע.

סדנת שוקולד למסיבת רווקות

לקריאת תקנון האתר, לרבות מדיניות ביטול עסקה, החזרות ודמי משלוח על מארז מתוק משלוח עד הבית.