סדנת שוקולד בבית

מזג האוויר בחורף אינו נעים, ולא תמיד אתם רוצים לנסוע לבילוי מיוחד, להתלבש בבגדים חמים, להיכנס לאוטו ולנסוע. גם מזג האוויר בקיץ, בעיקר בימים החמים מאד, גורם לנו להישאר בבית ולשבת מול המזגן הקר – העיקר לא לצאת מהבית למזג האוויר הלוהט שבחוץ. אבל למרות חוסר הרצון והיכולת אתם לא רוצים להשתעמם, וכן חושבים הלוואי והיה בילוי שהיה אפשר לבצע אותו בבית,  לכן בחברת ChocoLoco מפעל השוקולד של רועי ליאב סלע, מציעים לכם אטרקציה חלומית ומעניינת, שתגרום לכם לקפוץ מהכורסא: סדנת שוקולד בבית. הסדנא שלנו תגיע עד אליכם לכל מקום שתבחרו, ואתם תוכלו ליהנות מערב מגבש ושמח.

סדנת שוקולד בבית

סדנת שוקולד בבית – יתרונות רבים

המיוחד בסדנת שוקולד בבית הוא שאתה זוכה לפינוק מיוחד בלי לצאת מהבית. כל החומרים הציוד והמדריכים מגיעים אליכם – ואתה? נמצא בפינה הפרטית שלך ונהנה מסדנת שוקולד מעולה. אין כמו להריח, לגעת, למשש, ולטעום מהמתוק. אין ספק, זוהי הבחירה הטבעית עבורך.

סדנת שוקולד בבית מתאימה לכל גיל החל מילדים קטנים ועד למבוגרים. המדריכים שלנו מתמחים בהדרכה של מגוון סוגי גילאים, אשר ניתן לשלב הדרכה גם לילדים וגם למבוגרים.

מה כוללת סדנא שוקולד בבית?

  • חלוקת משקה שוקולד חם
  • משחק מעניין בשוקולד
  • יצירה אישית
  • ועוד.

סדנת שוקולד בבית – למה דווקא אצלנו?

ChocoLoco, מפעל קטן לייצור שוקולד, פועל כדי שכל אחד יטעם ויאהב גם הוא שוקולד. סדנת שוקולד בבית מביאה אליכם את החוויה אל תוך הבית הפרטי שלכם בסביבה המוכרת לכם. אנו נגיע עד אליכם עם כל הציוד הדרוש עד הפרט האחרון. החומרים, שבהם אנו משתמשים לכל הסדנאות שלנו ובכללן גם סדנת שוקולד בבית הם, מעולים ואיכותיים, דבר התורם היטב להנאה מושלמת מסדנת שוקולד. כמו כן, כל משתתף מקבל כובע וסינר למניעת כתמים ולכלוכים. כל משתתף מקבל מתנה יצירת שוקולד איכותית מעשה ידיו. אנו מגיעים עם מדריך שידריך אתכם שלב אחר שלב כך שאנו מבטיחים שתצאו מרוצים.

מה מיוחד בסדנת שוקולד פרטית?

הייחוד של סדנת שוקולד פרטית היא עבודה אחד על אחד, שבה בעצם אתה לומד את רזי השוקולד וזוכה להתנסות ביצירה מגוון סוגי שוקולד, וזוהי חוויה נעימה וטעימה. שבסופה הריח המתוק נדבקק לבגדים ואתה יוצא עם ריח של שוקולד הביתה. אז בוא לסדנת שוקולד ליום הולדת או כל אירועי אחר אצלנו!

סדנת שוקולד פרטית – למה דווקא אצלנו?

קיימים מקומות רבים, שמעבירים סדנאות, אבל הסדנאות שלנו מתאפיינות במאור הפנים וביחס האישי שהפונה מקבל. סדנת שוקולד פרטית מועברת ישירות על ידי רועי שהוא אחראי ללמד את רזי השוקולד. רועי מכור לשוקולד, לכן הוא חקר את נושא השוקולד, והוא לומד את הנושא, על ידי מיטב הממחים בארץ ובעולם. בנוסף לכך הסדנא יכולה להתקיים אצלנו או אצלך בבית, כשאנחנו מביאים אתנו את כל הציוד הדרוש עד לפרט הכי קטן. בנוסף לכך, רועי משתמש בחומרים הכי איכותיים וללא הגבלה. השוקולד שלנו עשוי עם אחוזי קקאו גבוהים כך, שהוא אינו נהרס ביצירה של פרלינים טרפלסים גלידות ועוד מטעמים.

סדנת שוקולד פרטית

אם אתם רוצים סדנא שתהיה רק פרטית ורק שלכם. סדנת שוקולד פרטית היא סדנת שוקולד בבית, שרק אתם תהיו בה ותקבלו את היחס הטוב ביותר. אצלנו בשוקולוקו מכורים לשוקולד, ואוהבים שוקולד. יש לנו מפעל קטן בתל אביב, שבו אנו מייצרים מוצרי שוקולד טעימים ומיוחדים. רועי מנהל המפעל אוהב לטייל בעולם, בטיוליו הגיע לדרום אמריקה שם לנגד עיניו  הוא ראה את עצי הקקאו הגבוהים, והתאהב באבקה שבתוכם, לאחר מכן הוא פנה אל שוויץ שם התמחה בייצור השוקולד. אבל הוא לא שמר על האהבה הזו לעצמו, והחליט ללמד כל אדם שמעוניין את רזי השוקולד. הוא פתח את מפעל שוקולוקו, שבתוכו יש חדר מדהים לסדנאות, שם הוא מעביר מגוון רחב של סדנאות החל מסדנא זוגית וסדנת שוקולד פרטית.

סדנת שוקולד פרטית - זה אני והשוקולד שלי

אם אתה מכור לשוקולד כמו רועי בוודאי תרצה, שיהיה אדם מקצועי המכור לשוקולד כמוך שיעביר את הסדנה המתוקה ביותר בעבורך. כך שאין ספק כי הגעת אל המקום הנכון. אצל שוקולוקו יש סדנת שוקולד פרטית מקצועית ביותר אשר מתהדרת ביחס נפלא שאין במקומות אחרים. אצלנו תוכל ליהנות ממספר שעות של הרחה, המסה, ערבוב, ויצירה, של יצירות מגוונות אחת אחרי השנייה, ובעיקר בליווי אישי של רועי איש השוקולד שלנו. אז פנה לעצמך זמן לסדנת שוקולד זוגית או פרטית שלא תשכח לעולם.

סדנת שוקולד בבית הלקוח

למה כדאי להזמין סדנת שוקולד בבית ולמי סדנה כזו יכולה להתאים? כאן נסביר אילו אפשרויות יש מבחינת סוגי הסדנאות, ועל הסדנאות המוצעות על ידי שוקולוקו – למי שרוצה להתנסות בחוויה הזו אצלו בבית.

למה כדאי להזמין סדנת שוקולד בבית הלקוח?

כל סוגי הסדנאות הרשומים מעלה מוצעים על ידי שוקולוקו ואפשר לקיים אותן אצלנו, בתל אביב, או אצלכם בבית. אז אם אתם תוהים למה כדאי אצלכם בבית, יש לכך תשובות שונות. ראשית, כך אתם לא צריכים להשקיע זמן בהגעה אלינו ויכולים להישאר באווירה הביתית שלכם. שנית, כך אתם לומדים כיצד להתנהל עם השוקולד בעזרת האביזרים שיש לכם במטבח הביתי שלכם. זאת ועוד, תוך שמירה מקסימלית על סביבת עבודה נקייה – הן במהלך העבודה והן לאחריה.

באיזו סדנת שוקולד בבית תבחרו?

יש סוגים שונים של סדנאות שוקולד, בדיוק כפי שיש סוגים שונים של אנשים. היות שכך, אם אתם רוצים להזמין הביתה סדנת שוקולד, חשוב שתדעו אילו סוגים יש. זאת על מנת שתוכלו לבחור את הסוג המתאים לכם ביותר. לפניכם רשימה מתומצתת של סוגי הסדנאות העיקריים:

סדנה זוגית – סדנת שוקולד זוגית באווירה הביתית היא מהפעילויות הרומנטיות ביותר שאפשר לעשות ביחד ליצירת זמן איכות זוגי.

סדנה משפחתית – כשכל המשפחה מתחברת ביחד כדי ללמוד על השוקולד, ליצור ממנו ולעצב אותו, זוהי חוויה משפחתית מגבשת במיוחד!

סדנה ליום הולדת – סדנת שוקולד כהפעלה ליום הולדת לילדים היא אחת האפשרויות המדליקות והמקוריות ביותר וכמובן – הטעימה ביותר!

סדנה ממוקדת – אם אתם רוצים לאתגר את עצמכם, תוכלו לבחור סדנה של פרלינים או של מקרונים. סדנאות אלו מומלצות לאמיצים ואוהבי קינוחים במיוחד.

סדנה למסיבת רווקות – במקום להביא עוד מופע סטנד אפ או רקדן וכדומה, אפשר פשוט להשתתף בסדנת שוקולד ייעודית למסיבות רווקות! סדנה זו היא סדנה חושנית ורומנטית, שתכניס את הכלה לעתיד לאווירת החתונה ההולכת וקרבה.

סדנאות שוקולד עד הבית

מגוון סדנאות שוקולד אצלכם בבית ובמשרד. סדנאות לימי גיבוש, משפחות, ימי הולדת ומסיבת רווקות

שנים של ניסיון

את שוקולוקו הקמנו ב – 2005 מתוך אהבה לעולם השוקולד. מאז ועד היום העברנו אלפי אנשים חוויה רב חושית ומתוקה .

מה שלקוחות אומרים

מזל דהן
הננו ממליצים בחום על רועי סלע בנושא סדנאות שוקולד במהלך בשנת 2007 במסגרת פרויקט יזמים צעירים. ברצוננו לשבח את רועי בשל מקצועיותו, יחסו החם למשתתפי הסדנאות נערים ונערות, ואת רמת האמינות והנתינה שלו לבית הספר ולתלמידיו. פרויקט השוקולד שהדריך רועי סלע
חנה קרמר והמשפחה
תודה רבה על סדנת השוקולד. נהנינו מאד מאד, זה היה חווייתי ומשעשע בדיוק כמו שחשבתי שיהיה. מצרפת כמה תמונות. תמשיך כך ואני בטוחה שתצליח מאד!!
מחול
לרועי איש השוקלד: תודה רבה על ערב כה נפלא!! היה טעים ומתוק נורא אהבנו נורא את ההפעלות גם אם לעיתים עשיתי בעיות השתדלתי לפסל את מה שביקשת גם אם זה יצא קצת כמו בטטה היה נחמד וגם נעים תמשיך להיות רועי המקסים...
ליאורה רותם
רועי סלע העביר לצוות האולפנים של הקריות סדנת שוקולד מוצלחת ביותר. על השולחן המרכזי הייתה מזרקת שוקולד מפתה ומעוררת תיאבון. הסדנא נפתחה עם מצגת על תולדות השוקולד, סגולותיו ותרומתו למין האנושי. המצגת, שהייתה צבעונית ואסתטית, הועברה בקלילות ובמקצועיות.
ליזי קדום
היי, היה מעולה!! המון תודה על הכל. אתם זוג מדהים והסדנת שוקולד היתה איכותית ומהנה:) היחס שקיבלנו משניכם מההרשמה ועד ביומה של הסדנה היה חם, מפרגן ומכל הלב. דאגתם לכל הפרטים הקטנים והענקתם חוויה מיוחדת שיצרה הנאה לכל המשתתפים, מהקטנטונת בת השנתיים.
הקודם
הבא

בין לקוחותינו

מעוניינים ביום כיף?

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם

מאמרים נוספים

סדנת פרלינים

סדנת שוקולד בצפון

סדנת שוקולד בצפון סדנת שוקולד בצפון מתאימה לכל אחד. לשוקולוקו מגוון סדנאות שוקולד לכל הגילאים ובכל הרמות. כשתשוקה ואהבה לשוקולד נפגשים במקום אחד. סדנת שוקולד בצפון בכל פעם שאנו מקיימים

להמשך קריאה
סדנת פרלינים

סדנת פרלינים לשוקוהוליסטים מכורים

סדנת פרלינים איכותית לשוקוהוליסטים מכורים סדנת פרלינים עד הבית הסדנה מותאמת לכל חובבי השוקולד, למתעניינים ולחובבנים בתחום אשר מעוניינים ללמוד ולחקור קצת יותר אחר השוקולד ולהנות מחוויה לכל החושים.  בסדנה,

להמשך קריאה