סדנת שוקולד בצפון

סדנת שוקולד בצפון מתאימה לכל אחד. לשוקולוקו מגוון סדנאות שוקולד לכל הגילאים ובכל הרמות. כשתשוקה ואהבה לשוקולד נפגשים במקום אחד.

סדנת שוקולד בצפון

בכל פעם שאנו מקיימים סדנת שוקולד בצפון, אנו מתרגשים מחדש. לראות אתכם, קבוצות גדולות כקטנות, משפחות וזוגות שמגיעים ללא ידע כלל, לומדים את כל סודות המקצוע בכמה שעות בלבד, לומדים ונהנים מהכנת השוקולד ובסופו של דבר חוזרים הביתה עם ידע מקצועי וממוקד להכנת מבחר סוגי שוקולד איכותי ומשובח לגמרי בעצמכם! אנו מקיימים מספר סדנאות, כאשר בכל סדנת שוקולד בצפון, נתמקד בסוגי שוקולדים שונים, וכך נוכל ללמד אתכם את כל מה שנדרש מא' ועד ת' להכנת מבחר מגוון של שוקולדים מובחרים, ממש כמו השוקולטיירים המובילים בעולם.

סדנת שוקולד בצפון

השו"ס האמיתי בסדנת השוקולד הוא בחוויית הטעמים מטריפת החושים שדרכה תוכלו גם להכין שוקולד וגם להתענג על כל ביס ממנו, בידיעה שתמיד תוכלו להכין את השוקולדים שאהבתם שוב ושוב ושוב… בסדנה כל משתתף מקבל סינר וכובע אישי ממש כמו של השפים והקונדיטורים שכולנו מכירים.

סדנאות שוקולד עד הבית

סדנת שוקולד במרכז
Play Video about סדנת שוקולד במרכז

סדנת שוקולד בצפון

סדנת שוקולד בצפון
Play Video about סדנת שוקולד בצפון

סדנת שוקולד עד הבית

לא יכולים להגיע אלינו? אנחנו כבר חשבנו על הכול בשבילכם. סדנת שוקולד עד הבית ממטולה ועד אילת. סדנאות שוקולד בכל בית בישראל מתאימות לזוגות וקבוצות גדולות כקטנות כאחד. מחיר סדנת שוקולד עד הבית הוא לפי כל משתתף ונקבע בהתאם לאזור המגורים, מספר המשתתפים וסוגי השוקולדים שאותם תכינו בסדנה.

בסדנת שוקולד עד הבית אפשר להוסיף גם אטרקציית מפלי שוקולד, לבחירתכם.

סדנת מקרונים בצפון

בסדנת המקרונים תלמדו איך להכין את עוגיות מקרון מושלמות שתמיד מצליחים! תלמדו איך להכין מקרון קקאו עם גנאש פיסטוק, מקרון לימון עם גנאש פטל ומקרון תה ירוק עם גנאש שוקולד לבן. אז אם תמיד רציתם לדעת איך מכינים עוגיות מקרונים מושלמות, הצטרפו אלינו עכשיו לסדנת מקרונים בצפון מבית שוקולוקו.

המחיר לזוג: 900 ₪

סדנת שוקולד זוגית בצפון

אנחנו מזמינים אתכם אל סדנת שוקולד בצפון, שאותה תוכלו להעניק באהבה לבן או בת הזוג שלכם, כמתנה ליום האהבה, יום הולדת או יום נישואין. סדנת שוקולד זוגית, הפתעה מקורית לזוגות שאוהבים לפנק ולהתפנק יחד בחוויה בלתי נשכחת לכל החושים…

מה תלמדו בסדנה?

תלמדו איך להכין משקה שוקולטה חם ומתוק, בדיוק כמו של המותגים הגדולים ואולי קצת יותר מזה. תלמדו איך להכין מלבני שוקולד קראנץ' טעימים שכל החברים שלכם יחמיאו לכם עליהם. תלמדו איך להכין קינוחי מוס גלידת שוקולד כקינוח מתוק למנות אחרונות שאף אחד לא יוכל לסרב לו.

הכל אישי וגם מתוק

תלמדו איך להפוך את המילה הכתובה למילה מתוקה ואכילה. את הסדנה תסיימו בהכנת מתנה אישית שעשויה כולה משוקולד, ועליה ברכה ענקית עבור האנשים שאתם אוהבים מכל.

וזה עוד לא הכול

הקסם האמיתי מתרחש בבית… בסדנת השוקולד הזוגית תלמדו את כל סודות הכנת השוקולד שהמומחים הסתירו מכם כל השנים, עד שהגעתם לסדנה ולמדתם איך לעשות שוקולד כמו השוקולטיירים הטובים בעולם לגמרי בעצמכם בבית.

המחיר לזוג: 680 ₪

סדנת שוקולד ליום הולדת בצפון

אם תשאלו אותנו, ואנחנו ממש לא אובייקטיביים, נגיד לכם שסדנת שוקולד ליום הולדת בצפון היא ללא כל ספק מתנה מקורית שכולם ייהנו ממנה (או לכל הפחות אלו שבאמת אוהבים שוקולד). סדנת שוקולד ליום הולדת בצפון היא גם חוויה בלתי נשכחת, בה כולם עובדים ומכינים במו ידיהם שוקולדים משובחים וגם לומדים איך לשכפל את הסודות של השוקולטיירים הטובים בעולם, וכך הם יוכלו בסוף האירוע להכין שוקולד משובח ולהצליח בכל פעם מחדש. סדנאות השוקולד ליום הולדת מתאימות לכל הגילאים, כאשר תוכן המתכונים להכנת השוקולד הוא המשתנה היחיד העומד ביניהם.

לקבלת הצעת מחיר לסדנת שוקולד ליום הולדת בצפון, צרו עימנו קשר ונשמח לחזור אליכם עם כל הפרטים.

סדנאות שוקולד משפחתיות בצפון

רוצים ללמוד איך להכין שוקולד? ימי כיף למשפחה עם חוויה מתוקה במיוחד. אטרקציות שוקולד למשפחות בצפון כמתנת יום הולדת, גיבוש משפחתי והנאה רצופה לאורך כל הסדנה. שוקולוקו מזמינים אתכם ליום כיף למשפחות בצפון שלא תשכחו זמן רב.

מארזי שוקולד ליום הולדת

מארזי שוקולד ליום הולדת
Play Video about מארזי שוקולד ליום הולדת

סדנאות שוקולד למשפחה

סדנאות שוקולד לילדים
Play Video about סדנאות שוקולד לילדים

סדנאות שוקולד לחברות וארגונים בצפון

אחד הרגעים המהנים ביותר של חברות וארגונים הם ימי הגיבוש לעובדים. השילוב שבין החוויה הבלתי נשכחת לצד יום גיבוש לעובדים בצפון, מאפשרת לכל הנקודות להתחבר זו לזו. החיבור שבין עולם השוקולד יוצר דינמיקה קבוצתית, תקשורת בונה אמון ופעילויות גיבוש שכל עובד ישמח להשתתף בה. רעיון מקורי לסדנאות גיבוש עובדים בצפון הכולל לימוד לצד עשייה. סדנאות מתוקים לעובדים, סדנאות מנהלים, ימי גיבוש מיוחדים, ערבי גיבוש וצוות.

רועי ליאב סלע, שוקולטייר, אמן ומעצב בשוקולד איכותי, מזמין אתכם אל סדנת שוקולד בצפון טעימה ומדליקה במיוחד + מתנה בלעדית: סינר וכובע אישי לכל משתתף.

ואחרי הכול החגיגה נמשכת!

בסוף הסדנה תלמדו איך להכין שוקולד בעבודת יד ומשם הדרך להכנת קינוחי שוקולד כמתנה אישית ליום הולדת, יום האהבה ואירועים מיוחדים – קצרה במיוחד. בתום הסדנה, לאחר שתתרגלו כמה פעמים את שלמדתם, תוכלו להכין קינוחי גורמה ומטעמים מתוקים במיוחד, כאלו שכולם אוהבים לזלול באהבה.

משלוחי גלידות בעבודת יד

אנחנו בשוקולוקו מתמחים בהכנת גלידות בעבודת יד בטעמים מיוחדים שכל אחד ישמח לקבל.

*ניתן להזמין משלוחי גלידות בכל רחבי הארץ כמתנה אישית עבורכם, עבור יקיריכם או עבור מקום העבודה, הארגון או החברה שלכם.

גיפט קארד לרכישת גלידות עד הבית

רוצים לשלוח קופון מתנה לרכישת משלוחי גלידות? לחצו כאן לרכישה מהירה באתר BUYME

סדנאות שוקולד עד הבית

מגוון סדנאות שוקולד אצלכם בבית ובמשרד. סדנאות לימי גיבוש, משפחות, ימי הולדת ומסיבת רווקות

שנים של ניסיון

את שוקולוקו הקמנו ב – 2005 מתוך אהבה לעולם השוקולד. מאז ועד היום העברנו אלפי אנשים חוויה רב חושית ומתוקה .

מה שלקוחות אומרים

מזל דהן
הננו ממליצים בחום על רועי סלע בנושא סדנאות שוקולד במהלך בשנת 2007 במסגרת פרויקט יזמים צעירים. ברצוננו לשבח את רועי בשל מקצועיותו, יחסו החם למשתתפי הסדנאות נערים ונערות, ואת רמת האמינות והנתינה שלו לבית הספר ולתלמידיו. פרויקט השוקולד שהדריך רועי סלע
חנה קרמר והמשפחה
תודה רבה על סדנת השוקולד. נהנינו מאד מאד, זה היה חווייתי ומשעשע בדיוק כמו שחשבתי שיהיה. מצרפת כמה תמונות. תמשיך כך ואני בטוחה שתצליח מאד!!
מחול
לרועי איש השוקלד: תודה רבה על ערב כה נפלא!! היה טעים ומתוק נורא אהבנו נורא את ההפעלות גם אם לעיתים עשיתי בעיות השתדלתי לפסל את מה שביקשת גם אם זה יצא קצת כמו בטטה היה נחמד וגם נעים תמשיך להיות רועי המקסים...
ליאורה רותם
רועי סלע העביר לצוות האולפנים של הקריות סדנת שוקולד מוצלחת ביותר. על השולחן המרכזי הייתה מזרקת שוקולד מפתה ומעוררת תיאבון. הסדנא נפתחה עם מצגת על תולדות השוקולד, סגולותיו ותרומתו למין האנושי. המצגת, שהייתה צבעונית ואסתטית, הועברה בקלילות ובמקצועיות.
ליזי קדום
היי, היה מעולה!! המון תודה על הכל. אתם זוג מדהים והסדנת שוקולד היתה איכותית ומהנה:) היחס שקיבלנו משניכם מההרשמה ועד ביומה של הסדנה היה חם, מפרגן ומכל הלב. דאגתם לכל הפרטים הקטנים והענקתם חוויה מיוחדת שיצרה הנאה לכל המשתתפים, מהקטנטונת בת השנתיים.
הקודם
הבא

בין לקוחותינו

מעוניינים ביום כיף?

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם

מאמרים נוספים

סדנת פרלינים

סדנת פרלינים לשוקוהוליסטים מכורים

סדנת פרלינים איכותית לשוקוהוליסטים מכורים סדנת פרלינים עד הבית הסדנה מותאמת לכל חובבי השוקולד, למתעניינים ולחובבנים בתחום אשר מעוניינים ללמוד ולחקור קצת יותר אחר השוקולד ולהנות מחוויה לכל החושים.  בסדנה,

להמשך קריאה
סדנת שוקולד למסיבת רווקות

סדנת שוקולד למסיבת רווקות

סדנת שוקולד למסיבת רווקות כל כלה רוצה מסיבת רווקות מעניינת ומקורית.. ומה יותר מקורי ממסיבה בשילוב סדנת שוקולד הידוע כמאכל בעל סגולות ריפוי רבות, חושני ומתוק? סדנת השוקולד המותאמת למסיבת

להמשך קריאה