סדנת שוקולד לילדים במרכז

כל שנה עומדת בפני הורים הדילמה: כיצד לחגוג לילדים ביום ההולדת?

לכם חשוב שהילד יהנה כמה שיותר מהיום המיוחד שלו, שכולם יגיעו, שהמסיבה תהיה מקורית ושונה, שלילד יישאר זיכרון מתוק ושכל החברים מהכיתה או מהגן יהיו מרוצים!

ואילו לילד חשוב שיהיה כיף וטעים ?

לכן, מה יותר מהנה מיום הולדת שוקולדי טעים ומדליק?

אנו בשוקולוקו נרתמים למשימה, וביחד איתכם עורכים את יום ההולדת המושלם!

  • כחלק מסדנת השוקולד נעשה מדיטציית שוקולד וטעימות.
  • ניצור שוקולדים בעיצוב אישי ומגניב שישמר כמזכרת קטנה מאירוע גדול.
  • נשחק במשחק אינטראקטיבי קבוצתי של פיסול בשוקולד לחוויה לכל החושים.
  • ולסיום, כדי שכל הילדים ימשיכו עם החוויה לביתם- כל משתתף יקבל שקית הפתעה…

כאשר נסיך השוקולד מקבל הפתעה מיוחדת.

החופש הגדול בעיצומו, ואתם בוודאי מיציתם את כל האירועים האפשריים. אם אתם מתכננים לנסוע לבלות במרכז, כדאי לכם לעצור במפעל ChocoLoco של רועי ליאב סלע. המפעל הינו מפעל קטן המייצר שוקולד ברמה גבוהה ביותר. רועי טייל מסביב לעולם בין טיוליו הוא הגיע לדרום אמריקה שם הוא גילה את סודם של פולי הקקאו, לאחר מכן הוא נסע לשוויץ, ולמד שם את רזי השוקולד. הוא אהב את השוקולד והשוקולד החזיר לו אהבה, ליבו של רועי הינו רחב והוא לא רצה לשמור את כל האהבה הזו לעצמו והוא החליט לחלק אותה לאנשים רבים ככל האפשר, לכן בחדר מיוחד בתוך המפעל הוא מפעיל סדנת שוקולד לילדים במרכז, המתאימה לכל גיל שתבחרו.

סדנת שוקולד לילדים

מה כוללת סדנת שוקולד לילדים במרכז?

סדנת שוקולד במרכז לילדים היא חוויה מיוחדת. יש לכם הזדמנות לתת לילדים חוויה רב חושית. לא בכל יום הם זוכים לגעת, להריח, ולטעום שוקולד איכותי, וליצור מהשוקולד בעצמם. החוויה הזו של יצירה עצמית היא חוויה שאי אפשר להגדיר במילים, ההשקעה בתוצר והרגשת הסיפוק של הילד שהוא יצר את השוקולד ממש בעצמו היא תחושה, שאי אפשר להחליף בשום דבר אחר. לכן כדאי לכם לבוא אלינו ל- ChocoLoco יחד עם הילדים, ולתת  להם את החוויה של סדנת שוקולד, אנו מבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

הסדנא שלנו הינה מיוחדת ומועברת על ידי מדרכים מקצועיים, המתמחים בילדים. הילדים יושבים על שולחן ארוך, שלכל ילד יש סינר וכובע משלו למניעת לכלוכים. כל ילד יוצר יצירת שוקולד אישית משלו מחומרים משובחים וטעימים. ישנו מגוון רחב של קישוטים, שהילדים יכולים לקשט בהם את היצירה שלהם החל מסוכריות שוקולד איכותי וטעים עד לסוכריות צבעוניות ליצירה מושלמת. אז בואו אתם והילדים ותיהנו מסדנא טעימה שהיא חוויה רב חושית.

סדנת שוקולד לילדים

סדנת שוקולד לילדים במרכז – למה דווקא לבוא אלינו?

רועי המנהל של המפעל הוא מכור לשוקולד בכל נשמתו, והוא דואג שגם עוד אנשים ירגישו מכורים לשוקולד כמותו. בהדרכה מועסקים מדריכים המתמחים בהדרכה מיוחדת לילדים עם סבלנות, ואורך רוח המתאים לילדים, והחוויה היא יוצאת מין הכלל. אצלנו בסדנאות שוקולד לילדים במרכז אנו מגיעים אליכם עם כל הציוד הדרוש לסדנת שוקולד עד הפרט האחרון. כל ילד מקבל סינר וכובע אישי משלו. וכל ילד בסוף סדנת השוקולד מקבל תוצר אישי ומיוחד שעשה בעצמו.

איזו סדנת שוקולד לילדים במרכז מתאימה לכם?

לעתים נדמה שכל סדנאות השוקולד הן אותו הדבר, ובעיקר אם כולן מיועדות לילדים. אבל האמת היא שכל סדנה היא שונה, בעיקר בזכות המשתתפים השונים, אבל גם היות שמטרת ההשתתפות בסדנה משתנה. לפניכם הסוגים העיקריים והנפוצים ביותר של סדנאות שוקולד לילדים לפי הרכב המשתתפים ומטרת ההשתתפות:
  • מסגרת משפחתית – זמן איכות משפחתי הוא אחד הדברים החשובים ביותר שיש, ואין ספק שסדנת שוקולד בהשתתפות כל בני המשפחה מייצרת את האיכות הזו! בסדנה כזו שמים דגש על גילאי הילדים ומתאימים את הסדנה אליהם והם פשוט נהנים לראות את המבוגרים משתטים ביחד אתם.
  • מסגרת חברתית – בדיוק כפי שסדנת שוקולד בצפון מייצרת זמן איכות וגיבוש בין בני משפחה, כך היא גם עושה בקרב קבוצות חברים. אז אם הילדים שלכם רוצים להשתתף בפעילות מהנה ומגבשת עם חברים שלהם, זוהי אפשרות מצוינת!
  • יום הולדת – אומרים, שאין חגיגה בלי עוגה. אבל מהי מסיבת יום הולדת בלי שוקולד? סדנת שוקולד ליום הולדת היא אחת ההפעלות המהנות, ובטח הטעימות, ביותר שיש עבור ילדים בכל הגילאים.

סדנת שוקולד לילדים

ילדים הם סקרנים מטבעם ובנוסף, הם גם אוהבים מתוק מטבעם. אז למה לא לשלב בין השניים באמצעות סדנת שוקולד לילדים במרכז? בהמשך נסביר על סוגי הסדנאות המיועדות לילדים, מתוכן תוכלו לבחור את המתאימה ביותר למטרה שלכם ועל המאפיינים של סדנאות השוקולד של שוקולוקו.

סדנאות שוקולד לילדים בשוקולוקו

אנחנו, בשוקולוקו, מבינים היטב את האהבה לשוקולד ולכן אנו מנגישים את חוויית השוקולד לילדים בכל הגילאים. במהלך הסדנאות שלנו הילדים יזכו לטעום שוקולד משובח ואיכותי שאנו מייצרים אצלנו ובנוסף, הם יזכו גם ליצור עיצובים ייחודיים משלהם בשוקולד, בהתאם לסגנון והטעם האישי שלהם –ולבטא את היצירתיות הילדותית והיפה שלהם. כדי לקשט את היצירה שלהם בשוקולד, הילדים יכולים להשתמש בשוקולדים שונים, להוסיף סוכריות בשלל צבעים ועוד. הכול כדי שהם יוכלו לחזור הביתה עם תחושת גאווה על היצירה שהם יצרו ואחרי שהראו אותה לכולם, ליהנות גם מהטעם שלה!

סדנאות שוקולד עד הבית

מגוון סדנאות שוקולד אצלכם בבית ובמשרד. סדנאות לימי גיבוש, משפחות, ימי הולדת ומסיבת רווקות

שנים של ניסיון

את שוקולוקו הקמנו ב – 2005 מתוך אהבה לעולם השוקולד. מאז ועד היום העברנו אלפי אנשים חוויה רב חושית ומתוקה .

מה שלקוחות אומרים

מזל דהן
הננו ממליצים בחום על רועי סלע בנושא סדנאות שוקולד במהלך בשנת 2007 במסגרת פרויקט יזמים צעירים. ברצוננו לשבח את רועי בשל מקצועיותו, יחסו החם למשתתפי הסדנאות נערים ונערות, ואת רמת האמינות והנתינה שלו לבית הספר ולתלמידיו. פרויקט השוקולד שהדריך רועי סלע
חנה קרמר והמשפחה
תודה רבה על סדנת השוקולד. נהנינו מאד מאד, זה היה חווייתי ומשעשע בדיוק כמו שחשבתי שיהיה. מצרפת כמה תמונות. תמשיך כך ואני בטוחה שתצליח מאד!!
מחול
לרועי איש השוקלד: תודה רבה על ערב כה נפלא!! היה טעים ומתוק נורא אהבנו נורא את ההפעלות גם אם לעיתים עשיתי בעיות השתדלתי לפסל את מה שביקשת גם אם זה יצא קצת כמו בטטה היה נחמד וגם נעים תמשיך להיות רועי המקסים...
ליאורה רותם
רועי סלע העביר לצוות האולפנים של הקריות סדנת שוקולד מוצלחת ביותר. על השולחן המרכזי הייתה מזרקת שוקולד מפתה ומעוררת תיאבון. הסדנא נפתחה עם מצגת על תולדות השוקולד, סגולותיו ותרומתו למין האנושי. המצגת, שהייתה צבעונית ואסתטית, הועברה בקלילות ובמקצועיות.
ליזי קדום
היי, היה מעולה!! המון תודה על הכל. אתם זוג מדהים והסדנת שוקולד היתה איכותית ומהנה:) היחס שקיבלנו משניכם מההרשמה ועד ביומה של הסדנה היה חם, מפרגן ומכל הלב. דאגתם לכל הפרטים הקטנים והענקתם חוויה מיוחדת שיצרה הנאה לכל המשתתפים, מהקטנטונת בת השנתיים.
הקודם
הבא

בין לקוחותינו

מעוניינים ביום כיף בעבודה שלכם?

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם

מאמרים נוספים

סדנת פרלינים

סדנת שוקולד בצפון

סדנת שוקולד בצפון סדנת שוקולד בצפון מתאימה לכל אחד. לשוקולוקו מגוון סדנאות שוקולד לכל הגילאים ובכל הרמות. כשתשוקה ואהבה לשוקולד נפגשים במקום אחד. סדנת שוקולד בצפון בכל פעם שאנו מקיימים

להמשך קריאה
סדנת פרלינים

סדנת פרלינים לשוקוהוליסטים מכורים

סדנת פרלינים איכותית לשוקוהוליסטים מכורים סדנת פרלינים עד הבית הסדנה מותאמת לכל חובבי השוקולד, למתעניינים ולחובבנים בתחום אשר מעוניינים ללמוד ולחקור קצת יותר אחר השוקולד ולהנות מחוויה לכל החושים.  בסדנה,

להמשך קריאה