מארזים מתוקים

לא סתם מתוק מתחבר עם חיבה, אהבה, אכפתיות וגם הנאה. כולנו אוהבים מתוק, במיוחד מתוק שהוא גם איכותי כמו שוקולדים מעולים המיוצרים בעבודת יד וכוללים מגוון פרלינים בשלל צבעים ותוספות. מארזים מתוקים הם אופציה נהדרת בתור מתנה ליום הולדת, יום נישואין או יום האהבה, אך גם כמתנה לאנשים שאנו רוצים להפגין כלפיהם הערכה וכבוד כמו מורים בסוף השנה, גננת, עובד שפורש מעבודתו או עובד שעשה עבודה טובה במהלך התקופה האחרונה. מארזים מתוקים אצלנו בשוקולוקו כוללים טבלאות שוקולד בעבודת יד ומסוגים שונים של שוקולד, פרלינים בשלל צורות וצבעים וגם מארזים של ארטיקים בעבודת יד.

מארזים מתוקים גם לאנשים רחוקים מכם

יש אנשים החוששים להזמין מארזים מתוקים שכוללים שוקולד או גלידות כאשר זו מתנה לאדם שגר במקום רחוק, ובצדק. משלוח בתנאים לא מתאימים עלולה לחרב את המתנה. חשוב לשים לב כאשר האדם אליו מיועדת המתנה גר רחוק שהחברה ממנה מזמינים את המארז עושה משלוחים גם למקומות רחוקים וחשוב מכך, שיש לה את כל התנאים לעשות זאת כך שהמארז יגיע במצב טוב, כשהשוקולד קשיח כפי שהוא צריך להיות ולא נמס. מארזים מתוקים לאנשים רחוקים הם מתנה מצוינת למשל בתור מתנת לידה, כאשר אין את האפשרות לנסוע ולהיפגש. אפשר לשלוח מארז מתוק המיוחד ללידה כך שהוא כולל גם שוקולדים מתוקים וכיפים ליולדת וגם מתנות עבור התינוק או לטיפול בו.

לחגוג את החג כמו שצריך

ראש השנה או פסח מתקרבים ואתם מתלבטים מה לתת לעובדים לקראת החג? מארזים מתוקים הם מתנה נהדרת וכיפית לכל עובד. מארזים מתוקים הכוללים מגוון פרלינים וטבלאות שוקולד ישלחו כל עובד אל החג כשהוא שמח, כי השוקולדים בשלל צבעים וצורות מוקפדות ומיוחדות עושים לכולם טוב על הלב. אפשר לבחור בין שוקולדים המתאימים יותר בטעמיהם לאנשים בוגרים, כמו שילוב חמצמצות או מרירות וגם שוקולדים המתאימים יותר לילדים בטעמים מתוקים וחלביים. כשאתם בוחרים את החברה ממנה תזמינו את המארזים אל תתפשרו. מגיעה לעובדים שלכם איכות טובה של שוקולדים ואפילו מעולה. אנחנו בשוקולוקו מציעים מגוון מארזים מתוקים עם שלל שוקולדים ופרלינים המוכנים בעבודת יד תוך שימוש בחומרי גלם משובחים. מוזמנים ליצור קשר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *