אחד החלקים הזכורים ביותר בכל אירוע הוא האוכל, והחלק הזכור והמרשים ביותר באוכל (וגם זה שאיתו האורחים יוצאים מהאירוע) הוא קינוח. לכן, אם אתם רוצים שהאורחים יצאו עם טעם מתוק בפה, אבל גם טעם מיוחד, מעניין ואיכותי, השקיעו בקינוחים. קינוחים אישיים לאירועים הם לא רק טעימים ואיכותיים אלאך גם נראים ומצטלמים נהדר. דוכן מלא בקינוחי שוקולד צבעוניים ובשלל צורות מגרה מיד את כל החושים ויוצר חוויה רב חושית מטריפה. דוכן העמוס פרלינים עשויים מסוגים שונים של שוקולד, עם סוגים שונים של תוספות יהפוך את האירוע לבלתי נשכח.

מגוון רחב של קינוחים אישיים לאירועים

המינימליסטיות והמראה הנקי הם הקווים המנחים בכל תחום, החל מקולינריה ועד עיצוב הבית. לכן, יותר ויותר אנשים מעדיפים להזמין קינוחים לאירועים מאשר עוגות או קינוחים המגיעים במסה ומהם כל אחדן לוקח לעצמו או מקבל מנה ממלצר. הגודל הקטן, ההצבה של כל קינוח בנפרד כשהוא עומד בפני עצמו אך עם זאת משתלב נהדר עם מגוון של קינוחים אישיים  יוצרת מראה מקסים ומזמינה כל אחד פשוט לבוא ולקחת את הקינוח שקורץ לו וכמובן להתנסות בסוגים שונים של קינוחים. הקינוחים יכולים להיות פרלינים בשלל צורות, צבעים וטעמים, קינוחים בכוס כמו מוסים וגלידות, ארטיקים ייחודיים בקיץ, קרמבו צבעוני ומעניין בחורף, מקרונים ועוד ועוד.

חלבי או פרווה- הכל בהתאם לבחירה שלכם

אם בעבר קינוחי פרווה נחשבו ברירת מחדל והיו הקינוחים באירועים רק ממקום של כשרות, היום התחום של קינוחי פרווה התפתח מאוד והחומרים שבהם נעשה שימוש בקינוחים אלה הם איכותיים ולחלוטין לא מרגרינה! היום רבים מעדיפים לאכול פחות מוצרי חלב והדבר אינו קשור לכשרות בלבד אלא גם לאלרגיה לחלב, כך שאפשר לבחור קינוח אישי לאירועים שהם פרווה מבלי להתפשר על מראה וטעם, וישנו מגוון רחב של קינוחים כאלה המבוססים על חומרי גלם מעולים במקום החלב כמו קרם קוקוס. ההחלטה האם לבחור קינוחים חלביים או פרווה היא לגמרי בידיים שלכם. אנחנו בשוקולוקו מיומנים ומנוסים מספיק בהכנת שוקולד וקינוחים הן על בסיס חלב והן פרווה כך שבכל בחירה תקבלו קינוחים יפים וטעימים, כאלה שיחזירו אתכם ואת האורחים לעגלת הקינוחים שוב ושוב. מוזמנים ליצור קשר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *