סדנאות שוקולד חווייתיות

אם אתם רוצים לחוות חוויה מושלמת שאף פעם לא חוויתם, אנו בשוקולוקו מזמינים אתכם לבחור בסדנאות שוקולד בבית או בכל מקום שתבחרו. לרשותכם עומד מגוון רחב של סוגי סדנאות החל מסדנאות המתאימות למבוגרים ועד סדנאות המתאימות לילדים קטנים, אבל סדנאות שוקולד חווייתיות הן חוויה אחרת שתוכל לדבר אל ליבו של כל אדם. בסדנאות אלו לא רק נוגעים בשוקולד, אלא ממש לומדים עליו, לכן בסדנאות אלו יש ערך מוסף של מעבר לרק טעימות והכנת יצירה משוקולד. לכן, במידה ואתם מעוניינים בחוויה מיוחדת במינה אשר תחשוף אתכם לעולם שלם של שוקולד בטעמים שונים, הרי שבחירה בסדנאות ייחודיות אלו תהיה ללא ספק הבחירה הנכונה בעבורכם. בתל אביב שוכן לו מפעל שוקולד קטן וביתי ששמו הוא שוקולוקו שם מכין לכם רועי בעל המפעל חוויה בלתי נשכחת.

סדנאות שוקולד חווייתיות

סדנאות שוקולד חווייתיות עם שוקולד משובח

שוקולוקו מציע סדנאות שוקולד תל אביב מפעל מיוחד וביתי, המייצר מגוון רחב של שוקולדים איכותיים וטעימים. בעל המפעל רועי טייל במקומות רבים בעולם, אבל כשהגיע אל דרום אמריקה התאהב בפולי הקקאו, והתמכר לטעם ולריח שלהם, הוא החליט ללמוד את רזי השוקלד  בשווייץ, ומאז הוא מצייר שוקולדים ופרלינים טעימים במגוון רחב של עיצובים וטעמים. הוא החליט שלא לשמור את הידע שלו לעצמו, וכעת עורך מגוון רחב של סדנאות שוקולד טעימות ומיוחדות. בין הסדנאות תוכלו למצוא סדנת שוקולד זוגית, סדנא המתאימה לילדים, סדנא ליום הולדת וגם סדנאות שוקולד חוויתיות.

מה עושים בסדנאות שוקולד חוויתיות?

סדנאות שוקולד במרכז כוללות הסבר קצר על מקורו של עץ הקקאו, מאין מגיעים פולי הקקאו, מהם הרכיבים שיש בשוקולד, ואיך נוצר שוקולד באמת. תהליך והסבר זה מועבר בשפה קולחת ומעניינת, והוא החלק התאורטי והחשוב שבסדנאות שוקולד חווייתיות. לאחר החלק התאורטי והמעניין, ניגשים אל החלק המעשי- התנסות בעבודה עם השוקולדים. התנסות זו כוללת הכנת פרלינים וטרפלס במגוון רחב של עיצובים ודגמים. בסופה של הסדנא תוכלו לארוז את המוצרים הטעימים שיצרתם במו ידיכם ולקחת אותם הביתה. הסדנא מתאימה למבוגרים ולילדים מעל גיל 10 בלבד, וכן לקבוצות גדולות כמו בנות בת מצווה, וועדי עובדים, ערבי גיבוש לעובדים ועוד.

מה כוללות סדנאות שוקולד חוייתיות?

אורך כל סדנא כשעתיים, והסדנא יכולה להתקיים אצלנו או בבית שלכם. אנו דואגים להבאת כל החומרים מראש, בהתאם למספר המשתתפים. הסדנאות שלנו מותאמות לאירוע. בסדנאות אלו אנו מכינים, לומדים, יוצרים, וטועמים את החוויה המיוחדת והטעימה ביותר.

סדנאות שוקולד עד הבית

מגוון סדנאות שוקולד אצלכם בבית ובמשרד. סדנאות לימי גיבוש, משפחות, ימי הולדת ומסיבת רווקות

שנים של ניסיון

את שוקולוקו הקמנו ב – 2005 מתוך אהבה לעולם השוקולד. מאז ועד היום העברנו אלפי אנשים חוויה רב חושית ומתוקה .

מה שלקוחות אומרים

מזל דהן
הננו ממליצים בחום על רועי סלע בנושא סדנאות שוקולד במהלך בשנת 2007 במסגרת פרויקט יזמים צעירים. ברצוננו לשבח את רועי בשל מקצועיותו, יחסו החם למשתתפי הסדנאות נערים ונערות, ואת רמת האמינות והנתינה שלו לבית הספר ולתלמידיו. פרויקט השוקולד שהדריך רועי סלע
חנה קרמר והמשפחה
תודה רבה על סדנת השוקולד. נהנינו מאד מאד, זה היה חווייתי ומשעשע בדיוק כמו שחשבתי שיהיה. מצרפת כמה תמונות. תמשיך כך ואני בטוחה שתצליח מאד!!
מחול
לרועי איש השוקלד: תודה רבה על ערב כה נפלא!! היה טעים ומתוק נורא אהבנו נורא את ההפעלות גם אם לעיתים עשיתי בעיות השתדלתי לפסל את מה שביקשת גם אם זה יצא קצת כמו בטטה היה נחמד וגם נעים תמשיך להיות רועי המקסים...
ליאורה רותם
רועי סלע העביר לצוות האולפנים של הקריות סדנת שוקולד מוצלחת ביותר. על השולחן המרכזי הייתה מזרקת שוקולד מפתה ומעוררת תיאבון. הסדנא נפתחה עם מצגת על תולדות השוקולד, סגולותיו ותרומתו למין האנושי. המצגת, שהייתה צבעונית ואסתטית, הועברה בקלילות ובמקצועיות.
ליזי קדום
היי, היה מעולה!! המון תודה על הכל. אתם זוג מדהים והסדנת שוקולד היתה איכותית ומהנה:) היחס שקיבלנו משניכם מההרשמה ועד ביומה של הסדנה היה חם, מפרגן ומכל הלב. דאגתם לכל הפרטים הקטנים והענקתם חוויה מיוחדת שיצרה הנאה לכל המשתתפים, מהקטנטונת בת השנתיים.
הקודם
הבא

בין לקוחותינו

מעוניינים ביום כיף?

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם

מאמרים נוספים

סדנת פרלינים

סדנת שוקולד בצפון

סדנת שוקולד בצפון סדנת שוקולד בצפון מתאימה לכל אחד. לשוקולוקו מגוון סדנאות שוקולד לכל הגילאים ובכל הרמות. כשתשוקה ואהבה לשוקולד נפגשים במקום אחד. סדנת שוקולד בצפון בכל פעם שאנו מקיימים

להמשך קריאה
סדנת פרלינים

סדנת פרלינים לשוקוהוליסטים מכורים

סדנת פרלינים איכותית לשוקוהוליסטים מכורים סדנת פרלינים עד הבית הסדנה מותאמת לכל חובבי השוקולד, למתעניינים ולחובבנים בתחום אשר מעוניינים ללמוד ולחקור קצת יותר אחר השוקולד ולהנות מחוויה לכל החושים.  בסדנה,

להמשך קריאה