אם נלך לתחום של עיצוב הבית, הסגנון המבוקש והאהוב ביותר היום הוא שילוב בין המודרני לכפרי, שילוב של  קווים נקיים ומינימליזם יחד עם צבעוניות וחמימות. מעבר לכך, אנחנו אוהבים ומעריכים איכות ומקצוענות שבאה בעטיפה של נון שלנטיות, כזו שעושה ממבט ראשון רושם לא מתאמץ. הדבר אהוב לא רק בתחום עיצוב הבית אלא גם בתחומים אחרים כמו קולינריה: מצד אחד חומרי גלם טריים וטובים ועבודה מקצועית ומצד שני מראה כללי לא מתאמץ מדי. שולחן שוק קינוחים הוא בדיוק השילוב המנצח. שולחן הנראה ממש כמו דוכן בשוק עליו מסודרים קינוחים במקום ירקות ופירות, כך שהמראה הכללי הוא חם ומזמין, אך כשצוללים לעומק רואים כמה מקצועיות ועבודה הושקעה בכל קינוח.

שולחן שוק קינוחים לסוגים שונים של אירועים

מבחר גדול של קינוחים יחד עם צבעוניות הם סוד הקסם של שולחן  קינוחים. כאמור, ממש  כמו בשוק, גם כאן האווירה סביב השולחן היא שמחה וכיפית. נוצר עניין רב סביב השולחן, סקרנות לנסות את המגוון העשיר של הקינוחים. שולחן בסגנון שוק קינוחים מתאים לסוגים שונים של אירועים. הוא מצוין לסגירת הארוחה באירועים פרטיים כמו חתונה, בר/ת מצווה או ברית וגם לאירועים עסקיים, החל מאירוע חברה ועד כנס מקצועי. שולחן קינוחים יכלול פרלינים מסוגים שונים, קינוחי כוסות, ארטיקים, קרמבו, מקרונים- הכל בהתצאם לבחירה שלכם, כאשר גם לעונה בה מתקיים האירוע יש חלק בבחירת הקינוחים המתאימים.

מחפשים קינוחים נהדרים ללא חלב? זה אפשרי

אירועים רבים, פרטיים או עסקיים, כוללים מנות בשריות כך שהקינוח צריך להיות פרווה כדי לשמור על הכשרות. עם זאת, היום לא רק הכשרות גורמת לרבים לבחור קינוחי פרווה. ישנו עניין האלרגיה לחלב ואף טבעונות: בכל אירוע ניתן למצוא לפחות כמה טבעוניים כך שקינוחי פרווה הפכו למבוקשים יותר ויותר. היום קינוחי פרווה כבר אינם ברירת מחדל. ניתן לפתוח שולחן קינוחים שלם המורכב כולו מקינוחי פרווה יפהפיים וגם טעימים. חומרי הגלם שמהווים תחליף לחלב היום הם חומרים איכותיים וגם בריאים כמו קרם קוקוס.

רוצים לקנח את האירוע שלכם עם שולחן בסגנון שוק קינוחים מרהיב ושמח עם מגוון קינוחים איכותיים וטעימים? אנו בשוקולוקו נפתח שולחן עשיר צבעים וטעמים שיהפוך את האירוע לבלתי נשכח. מוזמנים ליצור קשר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *