בין אם אתם נמצאים בשלבי הארגון של אירוע עסקי כלשהו ובין אם זהו אירוע פרטי, בשני סוגי האירועים קולינריה היא חלק משמעותי מהעניין. עם כל הכבוד למנות ראשונות או עיקריות, המנה שעושה את הרושם הרב ביותר וגם זוכה למספר פלאשים גבוה (אם האירוע בערב) היא הקינוח. היום קינוחים הם חגיגה של ממש, משלבים בין שוקולד, פירות אגוזים ושלל חומרי גלם מעולים. היום גם מעטים האירועים בהם תראו עוגה ממנה כל אחד לוקח/ מקבל פרוסה. שולחן קינוחים לאירועים יכלול בעיקר קינוחים אישיים המוכנים בעבודת יד כך שבכל אחד הושקעו זמן ומאמץ. שילוב הקינוחים יהיה שילוב של צבעים וטעמים כך שיהיה מדובר בחוויה רב חושית ממש.

שולחן קינוחים לאירועים מלא בכל טוב

שולחן קינוחים לאירועים כאמור יהיה מלא בסוגים שונים של קינוחים, וגם בתוך כל סוג קינוח יהיה מגוון. כך למשל, חלק מהקינוחים יהיה פרלינים, אך המגוון יכול להיות רחב מאוד, בתיאום עם השוקולטייר המכין אותם עבורכם. הפרלינים יכולים להיות עשויים שוקולד חלב, רובי או מריר, להיות מצופים בציפוי ייחודי, לשלב פירות, פולי קפה, פיסטוק וחומרי גלם נוספים. לצד פרלינים אפשר לבחור בקינוחים קרים ומרעננים כמו גלידות, ארטיקים מקוריים ומסקרנים בעיצוב אישי ומחומרים טבעיים, קינוחי כוסות עם שכבות צבעוניות. שולחן כזה יהיה אטרקטיבי, ימשוך מיד את העין, והרי ידוע שאנחנו אוכלים קודם כל עם העיניים, אך היופי כמובן לא בא על חשבון הטעם.

שולחן קינוחים יחד עם סדנת שוקולד- התוכנית המושלמת

אם אתם רוצים ליצור אירוע מתוק מתחילתו ועד סופו אפשר לשלב יחד עם שולחן קינוחים כחלק מהכיבוד גם פעילות הקשורה למתוק כמ סדנת שוקולד. השילוב בין הפעילות הכיפית לבין השולחן המושלם בסוף האירוע יהפוך את האירוע לבלתי נשכח. סדנת שוקולד ניתן להתאים למספר האנשים, לגילאי המשתתפים ובכלל להעדפות שלכם. הסדנה יכולה להיות להכנת שוקולד, קרמבו או ארטיקים, להתמקד בטבלאות שוקולד או פרלינים- הכל לפי הבחירה שלכם. אנחנו בשוקולוקו חיים ונושמים שוקולד, מציעים שולחן קינוחים לאירועים עם מיטב הקינוחים וגם פעילויות וסדנאות. מוזמנים ליצור קשר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *