אין עובד שלא מחכה לאירוע חברה, או כל פעילות שמהווה שבירת שגרת עבודה אפרורית. אירוע חברה וגם פעילות גיבוש לצוות עובדים הנעשית לכל צוות לחוד יוצרת אצל העובדים מוטיבציה גבוהה יותר וחיבור גם לחברה וגם בתוך הצוות עצמו. לכן, חברות רבות הבינו עד כמה הדבר חשוב, ועד כמה משתלם להן בסופו של דבר להשקיע באירועי חברה, ערבי גיבוש וגם פעילויות שנעשות לכל צוות. עם זאת, הדבר יוצר עבודה רבה למחלקת משאבי אנוש או מחלקת אירועים בחברה שצריכה לשבור את הראש איך לגוון. אז אין צורך להמציא את הגלגל. סדנת שוקולד היא מצוינת הן בתור פעילות גיבוש לצוות עובדים והן לאירוע גדול יותר.

 פעילות גיבוש לצוות עובדים- כשהנאה ושיתוף פעולה נפגשים…

התוכן שאפשר ליצוק לתוך פעילות גיבוש לצוות עובדים הוא מגוון. הפעילות יכולה להיות מחוץ לחברה או בתוכה, לכלול פעילות גופנית, תחרויות, משחקי קבוצות, יצירה ועוד. לא תמיד קל לקלוע להעדפות של כולם. יש מי שספורט ומשחקים קבוצתיים ידברו אליו ויש מי שפחות. יש אנשים מבוגרים וצעירים יותר כך שאתגרים ספורטיביים לא בהכרח יתאימו לכולם. סדנאות שוקולד הן פשוטות לארגון. הן גם מתאימות לצוות שהוא הטרוגני בגילאים או באופיים של האנשים. אין כמעט מי שלא אוהב שוקולד ולא יהנה מפעילות עם שוקולד. את הפעילות נבנה בהתאם לדרישות ולהעדפות שלכם ונחליט יחד מה המוצר המתאים ביותר להכנה: האם טבלאות שוקולד, פרלינים בצורות או פרלינים מורכבים יותר למתקדמים.

סדנאות שוקולד עם מי שחי את התחום

סדנאות שוקולד בתור פעילות גיבוש לצוות עובדים צריכות להיות מועברות ע"י מי ששוקולד הוא המקצוע שלו ויותר מכך- חי את עולם השוקולד. צריך ניסיון רב כדי להכין מוצרי שוקולד איכותיים ויותר מכך- ללמד אחרים איך לעשות זאת כך שמצד אחד העבודה תהיה מדויקת כמו שעבודה עם שוקולד צריכה להיות ומצד שני הם ירגישו סיפוק שעשו זאת בעצמם. אנו בשוקולוקו בעלי ניסיון רב בהכנת שוקולד ובהעברת סדנאות ופעילויות. אנו מביאים איתנו כל מה שצריך, החל מחומרי גלם ועד כלי עבודה כך שכל מה שנדרש מכם הוא חדר עם שולחנות עבודה וציוד מטבח בסיסי כמו מקרר (אם היה אפשר להביא גם אותו היינו מביאים גם אותו אבל בכל זאת😊). מוזמנים ליצור קשר

פעילות לצוות עובדים

במקומות עבודה רבים העבודה נעשית בצוותים של אנשים המכירים היטב זה את זה והופכים להיות חלק בלתי נפרד מהחיים אחד של השני. לכן, פעמים רבות מקיימים פעילות משותפת לכל צוות. המטרה בפעילות כזאת היא קודם כל ליצור הנאה וגיוון לעובדים אשר רק מחכים לרגעים של שבירת שגרה, אך תוך כדי כך לגבש את הצוות, ליצור הזדמנויות לשיתוף פעולה שאינו קשור לעבודה עצמה. פעילות צוות לעובדים שיכולה להיות חוויה מהנה מאוד עבורם היא סדנת שוקולד. סדנת שוקולד כזו ניתן להתאים למספר העובדים, לתנאים בהם מתקיימת הסדנה וגם לזמן שאתם מקציבים לכך. אנו בשוקולוקו בעלי ניסיון בהעברת פעילות לצוות עובדים שמשאירה אותם מגובשים, שבעים ומרוצים.

מה כוללת פעילות צוות לעובדים?

סדנת שוקולד שהיא פעילות לצוות עובדים נבנית בדרך שאתם רוצים. אחד היתרונות שאנו מציעים הוא גמישות רבה. אם תרצו לשלב במהלך הסדנה משחקים או פעילות נוספת ניתן לעשות זאת. תוכלו גם לבחור את נושא הסדנה, את המוצר אותו נכין. אפשר לבחור את רמת המורכבות בהתאם לזמן וגם לאתגר שתרצו.  עם הניסיון שלנו בהעברת סדנאות כולם יוכלו לעמוד בכל אתגר אך תוכלו לבחור בין הכנת טבלאות שוקולד מסוגי שוקולד שונים, הכנת פרלינים בתבניות בצורות שונות או כאלה המשלבים בין שוקולד לאלמנט נוסף כמו אגוזים, קרמל מלוח, פולי קפה ועוד.

מה היתרונות של סדנה כזו כפעילות לצוות?

פעילות לצוות עובדים שאינה קשורה לעבודה עצמה צריכה קודם כל לגרום לעובדים להשתחרר, לנקות את הראש ולהיות בתוך אווירה שמחה. מעבר לכך, הפעילות צריכה לייצר הזדמנויות לשיתוף פעולה ועזרה הדדית.  סדנאות שוקולד כוללות בתוכן את כל האלמנטים שמהם מורכבת פעילות לצוות עובדים שהיא איכותית ואפקטיבית. ההתעסקות בשוקולד ובמתוק כמובן מכניסה שמחה וכיף. הסיפורים שלנו על השוקולד, הקקאו והחוויות שעברנו בעקבותיו מוסיפים רובד נוסף לחוויה, ובלי להרגיש הכנת השוקולד יוצרת חיבורים, שיתוף פעולה ועזרה של העובדים זה לזה. מעבר לכך הם יוצאים עם שלל מתוקים שיביאו איתם הביתה (או שייאכלו בהמשך היום…).

רוצים לארגן פעילות לצוות עובדים שהיא כיפית ומהנה וגם תורמת לגיבוש הצוות? סדנת שוקולד של שוקולוקו היא בדיוק מה שאתם מחפשים: פעילות יחד עם מזכרת כיפית ומתוקה. מוזמנים ליצור קשר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *