רוצים ליצוק תוכן כיפי לתוך האירוע שלכם? תוכן שיהיה גם מתוק וייתן לכולם סיפוק גם תוך כדי האירוע וגם אחריו? אין כמו סדנת שוקולד לקבוצה כדי להשיג את המטרה. עם סדנה כזאת אתם ללא ספק יוצקים (במלוא מובן המילה) כיף והנאה עם ,פעילות המתאימה לכל גיל. אין אדם שלא אוהב שוקולד (אולי בודדים פה ושם) וגם אם ובמקרה בתוך הקבוצה שלכם יש אדם כזה, סביר שיש לו משפחה ו/או חברים שישמחו לקבל את התוצרת. בין אם זה יום הולדת מסיבת רווקות או רווקים, בר/ת מצווה- סדנת שוקולד לקבוצה שמועברת ע"י מי שחי ונושם שוקולד כמו אצלנו בשוקולוקו תתקבל באהבה ובשמחה.

סדנת שוקולד לקבוצה גם אצלכם בבית

מתחשק לכם לעשות סדנת שוקולד באירוע שמתקיים אצלכם בבית? אנחנו כאן בשבילכם. סדנת שוקולד יכולה להתקיים בכל מקום שתבחרו ובצורה שמתאימה לכם. את הסדנה ניתן לבנות לפי מה שמתאים לכם ומעניין אתכם, ניתן להתאים את רמת המורכבות והקושי של הכנת השוקולד, החל מטבלאות שוקולד פשוטות (אבל סופר איכותיות) ועד פרלינים מורכבים שהכנתם דורשת יותר עדינות ודיוק. רוצים גם לשלב משחקים או פעילות נוספת תוך כדי? אנחנו פתוחים לכל מה שתרצו, העיקר שתצאו עם חיוך ותחושה מתוקה מכל הכיוונים

מאירועים פרטיים ועד אירועים עסקיים

סדנת שוקולד לקבוצה מתאימה לסוגים שונים של קבוצות. אם אתם קבוצה של חברים וזהו אירוע פרטי כמו יום הולדת או מסיבת רווקים/ רווקות לחברים הכי טובים, הסדנה רק תוסיף עוד הנאה וצחוקים, וכמובן שבעניין הכיבוד, לפחות בגזרת המתוקים- אתם מסודרים. אם זהו אירוע אליו מוזמנים אנשים שלא כולם מכירים היטב זה את זה ואתם מחפשים דרך לשבור את הקרח, הכנת השוקולד תחבר ותקרב. האירוע יכול להיות פרטי וגם עסקי. סדנת שוקולד לקבוצה מתאימה מאוד בתור תוכן מרכזי או נוסף  באירוע חברה, ערב גיבוש ואפילו אם אתם רוצים לתת לעובדים הפתעה נחמדה סתם כך באמצע יום עבודה.

אנו בשוקולוקו מציעים סדנת שוקולד לקבוצה בסדרי גודל שונים, כולל סדנה זוגית. אנו דואגים לכל מה שצריך, החל מחומרי גלם איכותיים דרך כלי עבודה ועד הרבה אנרגיות שיעשו לכולם מצב רוח טוב. מוזמנים ליצור קשר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *