במיוחד בחברה גדולה, אך גם בתוך עסק קטן, ישנו מגוון רחב של עובדים הפרוש על פני טווח רחב של גילאים, ובעל תחומי עניין שונים. לכן, כאשר באים לתכנן (שוב…) אירוע חברה שמיועד קודם כל לכך שהעובדים יהנו, ישתחררו וגם כדי שיתחברו יותר זה לזה, הדבר הופך להיות מאתגר משנה לשנה. לרוב הבחירה בסופו של דבר היא טיול וארוחה אם זהו אירוע חברה שנערך בשעות היום, או ארוחה והופעה או פעילות המתאימה יותר לערב. סדנאות שוקולד לעובדים יכולות להשתלב מצוין בתוך כל אירוע בתור חלק מהתוכנית אך גם יכולות בהחלט לעמוד בפני עצמן.

מגוון רחב של סדנאות שוקולד לעובדים

סדנאות שוקולד לעובדים ניתן לתכנן ולהתאים לסגנון של האנשים, לגילאים ולכל מה שמתאים לכם. הסדנאות הן מגוונות. ניתן להכין בהן מגוון רחב של שוקולדים מעולים. הם יכולים להיות טבלאות שוקולד, פרלינים בצורות ומסוגים שונים של שוקולד, ולמתקדמים- גם פרלינים שיש בהם שילוב של אלמנט נוסף מלבד השוקולד כמו קרם נוגט, אגוז, פולי קפה ועוד. הסדנה לא חייבת להיות מורכבת מהכנת השוקולדים נטו. אפשר להכניס לתוכה פעילות נוספת, משחקים לחימום האוירה והיכרות טובה יותר של המשתתפים (אם אינם מכירים היטב) וכמובן שבאופן טבעי בתוך הסדנה יהיו שזורים סיפורים והרפתקאות שלנו תוך כדי כניסה לעולם המופלא של השוקולד.

סדנה מתוקה ובלתי נשכחת

פעמים רבות סדנאות שוקולד לעובדים אינן נגמרות במפגש חד פעמי. לרוב העובדים וגם המנהלים יהנו כ"כ מן הפעילות עד שימצאו את ההזדמנות להזמין אותנו שוב והדבר בהחלט אפשרי. אנו עושים סדנאות לקבוצות מכל הסוגים, כולל באירועים פרטיים בהם נגיע עד אליכם וגם סדנאות שוקולד זוגיות. אם אתם חושבים על סדנאות שוקולד לעובדים בתור תוכן לאירוע הבא שלכם, אל תבחרו בכל אדם שהתנסה קצת בהמסת שוקולד וקרא באינטרנט מהו טמפרור… חשוב להזמין שוקולטייר מומחה בתחום, אדם שחי ונושם שוקולד, שלמד את התחום, נדד בעקבות השוקולד בעולם, מיערות הגשם בהם גדל הקקאו ועד שווייץ. הניסיון והידע יבואו לידי ביטוי גם בתהליך הכנת השוקולד, גם בחומרי הגלם האיכותיים וגם בסיפורים והחוויות שהם חלק בלתי נפרד מהעניין.

אנו בשוקולוקו חיים כבר שנים את תחום השוקולד, למדנו אותו היטב, התנסינו וכמובן מכינים שוקולדים מופלאים בנוסף לסדנאות שאנו מעבירים. מוזמנים ליצור קשר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *