קרובי משפחה שלא ראיתם כבר שנים עומדים "ליפול" עליכם ואתם צריכים לארח אותם? אין לכם זמן להתעסק בהכנת כיבוד כפי שהייתם רוצים? מגשי אירוח מתוקים המבוססים על פרלינים ושוקולדים למיניהם הם הפתרון הטוב ביותר עבורכם. מצד אחד, אי אפשר להישאר אדישים מול מגש יפהפה שעליו ישנם פרלינים מכל טוב. מצד שני, אתם לא צריכים לטרוח בכלל. הכל מגיע מוכן, מעוצב ונראה מקסים ומזמין. אצלנו בשוקולוקו לא רק המראה יפהפה אלא גם הטעם והאיכות. כל השוקולדים עשויים בעבודת יד תוך שימוש בחומר הגלם הטובים ביותר. את המגשים אנו מביאים עד אליכם. כל מה שנשאר עכשיו הוא לסדר קצת את הבית, לחכות לאורחים ולא לשכוח ליהנות מהמגש הטעים בעצמכם..

מה כוללים מגשי אירוח מתוקים?

מגשי אירוח ניתן לבנות בהתאם לאירוע, לגילאי המוזמנים ובכלל לטעם ולהעדפות שלכם. המגש יכול להיות מורכב משוקולדים ופרלינים הכוללים שוקולד חלב, לבן, מריר וגם שוקולד פיסטוק ורובי המכניסים עוד צבע. אפשר לשלב בהם פיסטוקים ואגוזים, פולי קפה, פירות ועוד. הפרלינים מגיעים בשלל צורות. מלבד השוקולדים אפשר לשלב גם מקרונים שמכניסים עוד צבע ועניין. אם זהו קיץ (ובעצם גם אם לא…) אפשר לשלב גם ארטיקים בשלל צורות וטעמים. אפשר גם לבחור במגש ארטיקים או גלידות בלבד. הכל לפי הטעם, ההעדפה וסוג האירוע.

מגשים לאירועים פרטיים ועסקיים וגם ליומיום

מגשי אירוח יכולים להתאים למגוון רחב של אירועים. אין סוג אירוע שמגש עם שוקולדים ומיני מתוקים איכותיים לא יוסיף לו טעם, עניין, צבע ואווירה כיפית. מגשי אירוח יכולים להתאים למפגשים עסקיים. אם אתם רוצים לעשות רושם חיובי על שותף פןוטנציאלי, מגשי אירוח עם שוקולדים יפהפיים ואיכותיים יעשו את הרושם הנכון. גם בזמן אירוע חברה או ערב גיבוש המגשים יעשו רק טוב ויוסיפו הרבה כיף. אפשר לבחור בקינוחים שהם גם חלביים או בקינוחי פרווה אם היתה לפני כן ארוחה בשרית. קינוחי פרווה היום אפשר להכין עם חומרים משובחים שיהוו תחליף לחלב כמו קרם קוקוס או שיבולת שועל. אם אתם צריכים כיבוד שהוא טעים, איכותי, צבעוני ומעניין וגם כזה שלא תצטרכו להתאמץ כדי להכין או להשיג אותו, אנו בשוקולוקו כאן בשבילכם. מוזמנים ליצור קשר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *