אם יש לכם אירוע קטן או שאתם סתם מארחים ופחות רוצים להתעסק בהכנות קולינריות, מגשי אירוח מומלצים לכם במיוחד. עם מגשי אירוח אתם יכולים להיות בטוחים שהאורחים יזכו למגוון רחב של אפשרויות, שכל דבר שישנו על גבי המגש גם עומד בפני עצמו וגם יכול להשתלב עם אחרים כך שכל אורח יוכל לבחור את השילוב המתאים לו וגם לאכול בכמות המתאימה לו. מגשי אירוח גם לגבי מנת ראשונות וגם לגבי קינוחים. מגשי קינוחים המורכבים מסוגים שונים של שוקולדים ופרלינים ללא ספק מושכים את העין, הופכים את המגש ליפה ואטרקטיבי וגם כולל בתוכו טעמים משובחים ומגוון עשיר.

מתי מגשי אירוח מומלצים במיוחד?

מגשי אירוח באירוע קטן בו אתם פחות רוצים להתעסק עם הכנת כיבוד וגם מעדיפים שהכיבוד יהיה בתור נשנושים קטנים ולא בתור מנות גדולות. היום, כשמראה המזון המוגש חשוב לא פחות ולפעמים אפילו יותר מאשר הטעם, מגשי אירוח נראים ומצטלמים טוב יותר. גם ההעדפה למינימליסטי ולקווים נקיים בכל תחום כולל בקולינריה הופכת את המגשים לעונים על כל הדרישות. מגשי אירוח באירוע גדול בתור תוספת לדוכני המזון, בין אם כחטיפים בתחילת הארוחה ובין כקינוחים בסוף, ובאירועים קטנים יותר יכולים לעמוד בפני עצמם. ישנם אירועים בהם מגשי קינוחים ושוקולדים יכולים להיות העיקר ואפילו יחידים ללא צורך באוכל אחר, למשל ככיבוד בפגישה במשרד או להזמנת אורחים קצרה אצלכם בבית.

מה כוללים מגשי קינוחים?

אם החלטתם ללכת על המתוק, מגשי אירוח יוזמנו קודם כל מחברה המתמחה בתחום ומכינה שוקולדים, פרלינים וקינוחים אחרים בעבודת יד. מגשים אלה יכללו שוקולדים ופרלינים מסוגים שונים בשילוב אגוזים, פירות, פולי קפה וסוגים שונים של שוקולד. המגשים יכולים לכלול גם קינוחי כוסות יפים בשכבות, מקרונים  וגם ארטיקים וגלידות בעבודת יד. אם המגשים יוזמנו כקינוח לאחר ארוחה בשרית וחשובה לכם השמירה על כשרות, כדאי להזמין את המגשים ממקום שמתמחה גם בהכנת קינוחי פרווה ומשתמש בחומרי הגלם הטובים ביותר בתור תחליפים לחלב.

אנחנו בשוקולוקו מתמחים בהכנת שוקולדים ופרלינים כולל למגשי אירוח עם מגוון רחב של אפשרויות, כשהכל מוכן בהקפדה תוך שימת לב לפרטים הקטנים ביותר. מוזמנים ליצור קשר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *