פגישות במשרד הן עניין שבשגרה אצל מנהלים ובכירים רבים בחברות שונות. ישנן פגישות יומיומיות יותר בהן אפשר להסתפק בהצעת קפה ומשהו קטן שיש לכם במשרד על בסיס קבוע, אך ישנן גם פגישות חשובות הכוללות מספר משתתפים ובהן נדרשת התארגנות, במיוחד כשחשוב לכם ליצור רושם טוב, ואין ספק: עם כל הכבוד למקצועיות שלכם, רושם ראשוני מגיע דווקא מהדברים הקטנים כמו עיצוב המשרד וגם כיבוד. מגשי אירוח למשרד עם מגוון של שוקולדים ופרלינים ייצרו את הרושם החיובי ואף יותר מכך שאתם רוצים ליצור. הזמנת מגשי אירוח אינה דורשת מכם כמעט דבר חוץ מבחירת השוקולדים המתאימים ביותר. מעבר לכך כל הזמן שלכם פנוי לטובת ארגון הפגישה.

מגשי אירוח למשרד: צבע, יופי וטעם משובח

כאשר מגשי אירוח מונחים על השולחן כבר עם כניסתם של המוזמנים לפגישה, הם לא יוכלו להישאר אדישים מול שלל הצבעים שיהיו עליהם, שילובי הגוונים, המרקמים והצורות. פרלינים, שוקולדים ופטיפורים כמו גם קינוחי כוסות בשכבות יפהפיות- הרכב הקינוחים שתבחרו יהיה מלא בצבעים וטעמים: מתוק, חלבי ושמנתי לצד  טעמי פירות חמצמצים וגם תוספות כמו אגוזים או פולי קפה. האפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות, כולל קינוחי פרווה אם אתם רוצים לוודא שגם מי שאכל ארוחת צהרים בשרית לפני הפגישה ושומר כשרות יוכל לטעום מכל הטוב הזה, או לחילופין רגישים לחלב וטבעוניים. האפשרויות בקינוחי הפרווה היום הן רבות וטעימות מאוד ככל עוד הקינוחים נעשים ע"י מקצוענים.

לשלב בין מגש אירוח לפעילות

אם אתם רוצים להזמין מגשי אירוח  דווקא עבור אלה שנמצאים בו כל יום: העובדים שלכם, ניתן לשלב את הזמנת המגש יחד עם פסק זמן מהעבודה בצורה של סדנת הכנת שוקולדים או קינוחים. ניתן לבחור בין סדנת הכנת טבלאות שוקולד, הכנת פרלינים שהיא למתקדמים יותר או הכנת ארטיקים וגלידות. סדנה כזאת לא אורכת שעות ויכולה להטעין באנרגיה רבה את העובדים. אנו בשוקולוקו ניצור בעבודת יד את הקינוחים שתבחרו ונסדר אותם על המגש כך שאף אחד לא יישאר אדיש. אם תרצו גם פעילות מתוקה, נעביר אותה בשמחה. מוזמנים ליצור קשר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *