אתם מזמינים אורחים או מקיימים אירוע קטן בחצר? או בכלל רוצים לפנק את הכיתה של הילד והמורה לכבוד סיום השנה? הזמנת מגשי אירוח היא דרך נהדרת לדאוג לכך שיהיה הכיבוד המשובח והמפנק ביותר מצד אחד, אך מצד שני לעשות זאת ללא מאמץ מצידכם. כל שיש לעשות הוא לפנות לחברה כמו שוקולוקו המתמחה בהכנת שוקולדים וקינוחים ותארגן לכם את מגש הקינוחים הכיפי והמתאים לכם, לסוג האירוע, לאורחים המוזמנים ועוד. לחברה יש מבחר גדול שוקולדים ופרלינים אותו היא  יכולה להכין ולהביא עד אליכם בלי כל טרחה מצידכם. רק לבחור והמגשים אצלכם.

הזמנת מגשי אירוח- להקל על עצמכם לקראת ותוך כדי האירוע

אם אתם עומדים לפני אירוע, אתם בוודאי טרודים בהרבה מאוד עניינים והכנות. גם באירוע לא גדול לא חסר למה לדאוג ומה להכין מראש. הזמנת מגשים תיתן לכם שקט לפחות בגזרה של המתוקים והקינוחים. היתרון של מגשי אירוח על פני סוגים אחרים של קינוח כמו עוגות למשל הוא שמדובר על קינוחים אישיים וקטנים כשכל אחד יכול לקחת כשירצה וגם להתנסות בסוגים שונים של קינוחים, לטעום מכאן ומשם. קינוחים העומדים כל אחד בפני עצמו על מגשים חוסכים לכם התארגנות כמו חיתוך עוגות והגשתן. כל מה שעליכם לעשות הוא להניח את המגש אז איז והשאר כבר ירוץ מעצמו. אפשר גם לעבור עם המגשים בין האורחים ולתת לכל אחד לבחור את הקינוח המדבר אליו.

להזמין את המגשים ממי שחי ונושם מתוקים

הזמנת מגשים לאירוח תקל עליכם מאוד ותהפוך את המתוקים לכוכבי האירוע, אך זאת בתנאי שאתם מזמינים את המגשים מהמקום הנכון. הכנת מתוקים וקינוחים יכולה להיות ברמות שונות. במיוחד אם מדובר על קינוחי פרווה ההבדל בין קינוחים איכותיים לפחות איכותיים הוא מורגש מאוד. בחרו חברה המתמחה בהכנת שוקולדים וקינוחים אחרים בעבודת יד, כזו שעוסקת בתחום כבר זמן רב ועושה שימוש בחומרי גלם מעולים, החל משוקולד גולמי איכותי ועד תחליפי חלב מעולים כמו קרם קוקוס או שיבולת שועל שהופכים את הקינוח לדומה מאוד לחלבי ולא לקינוח פרווה ממוצע.

אנו בשוקולוקו מכינים מגשי אירוח עם מגוון שוקולדים וקינוחים, מארזי מתנה וגם מעבירים סדנאות הכנת שוקולד ומתוקים לבחירתכם. מוזמנים ליצור קשר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *