לכל אחד יש את הרגעים בהם הוא מחפש את הדרך לשמח ולעשות טוב לאדם אהוב.  רגעים אלה יכולים להיות יום הולדת יום נישואין, או רגע מכונן כלשהו כמו סיום התואר, סיום ביה"ס, שחרור מהצבא ועוד. הזמנת מארז שוקולד תתאים לכל אדם כמעט ולכל רגע. אם זהו אדם קרוב מאוד אליכם, אתם כנראה מכירים את הטעם וההעדפות שלו בשוקולד ותוכלו לבחור את סוג השוקולדים והפרלינים המתאימים לו ביותר, האם הוא אוהב יותר שוקולד מריר או חלב, אוהב שוקולדים מיוחדים כמו רובי או פיסטוק, האם הוא אוהב שוקולד מתוק או דווקא עם שילוב חמצמץ? לפי כל אלה תוכלו להתאים את המארז עבורו.

הזמנת מארז שוקולד לסיום אירוע חברה

אירוע חברה הוא אירוע שכולם מחכים לו כל השנה. בכל שנה צריך לחשוב על תוכנית לאירוע ולעשות כל מה שאפשר כדי לגוון. גם אם תוכן האירוע דומה יחסית לתוכן של אירועים קודמים, לפעמים דברים קטנים עושים את ההבדל. הזמנת מארז לכל העובדים בסיום האירוע הוא בדיוק הקיק שאתם צריכים כדי שהעובדים יצאו מן האירוע כשהם מופתעים ושמחים יותר. מארז שוקולד שתזמינו ממקום המתמחה בשוקולד בעבודת יד כמו שוקולוקו יכיל שוקולדים מפתיעים ומעניינים עם טעמים מקוריים וצורות מעניינות כך שזה לא סתם עוד מארז שוקולד אלא מארז מיוחד המראה לעובדים עד כמה אתם מעריכים אותם.

פעילות כיפית יחד עם מארז: האירוע המושלם

רוצים לשדרג את הכל עוד יותר? לתת לעובדים אירוע שלם שכולו שוקולד? מלבד הזמנת מארזי שוקולד אתם יכולים להזמין גם סדנת הכנת שוקולד או פרלינים וגם ארטיקים או גלידות- הכל לפי מה שמתאים. הכנת שוקולד בעצמכם היא פעילות כיפית ומגבשת בה אתם לא רק מקבלים את התוצר הסופי במארז אלא גם עובדים בשבילו. סדנאות כאלה מביאות ליצירת קשרים ושיתופי פעולה בין אנשים באופן טבעי כך שאתם זוכים גם בחברה מגובשת ועם אווירה כיפית יותר. בין אם אתם מעדיפים מארז שוקולד בלבד ובין אם לצרף גם סדנה, אנו בשוקולוקו חיים כבר שנים את תחום השוקולד, מתמחים בהכנת שוקולד בעבודת יד וגם בהעברת סדנאות. מוזמנים ליצור קשר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *